Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha nä jag trodde också först att han kanske var ironisk men insåg att han nog var seriös. För mig är Kläbo en Northug jr så blev också ca noll procent förvånad när han bröt. Han gör precis som han vill.Jag kunde inte avgöra om han var ironisk eller inte när han sa det där, för det vore ju inte första gången Kläbo skulle bryta när han helt tappat medaljchans. Blev ca noll procent förvånad när ha bröt en kort stund senare
Däremot, just nu finns det ju inget "nästa lopp" att ladda för inom några dagar så det hade ju varit snyggt att fullfölja.
Nej men han har ju själv uttalat att han satsar på längre distanser. Det är det jag tycker är obegripligt. Sen om det inte finns nån bättre och han vill åka kan han ju åka, är ju ändå sista loppet.Jag tror inte de hade nån annan att sätta in... Han har aldrig varit ett medaljhopp i en femmil även när han var i toppform.
Haha nä jag trodde också först att han kanske var ironisk men insåg att han nog var seriös. För mig är Kläbo en Northug jr så blev också ca noll procent förvånad när han bröt. Han gör precis som han vill.
Han tog ju ändå ett VM-guld i femmil (som han inte fick behålla, men ändå).Northug var bättre på långa lopp än vad Kläbo är. Så jag är inte förvånad att Kläbo inte orkar. Han har åkt allt i OS. Energin är väl slut.
Ja men jag tänker personlighetsmässigtNorthug var bättre på långa lopp än vad Kläbo är. Så jag är inte förvånad att Kläbo inte orkar. Han har åkt allt i OS. Energin är väl slut.
Han tog ju ändå ett VM-guld i femmil (som han inte fick behålla, men ändå).
Inte än såklart. Minns när Calle och Northug åkte sista delen av nån femmil (?) i söndagspromenadstempo för att de var så långt efter.Han är inte dålig. Men han är definitivt inte en lika bra distansåkare som Northig var. Northug var mycket svårare för de andra att knäcka ute på banan.
Kan sammanfatta i ett enda ord: politik.Jag förstår inte varför vinter OS läggs på ett ställe som knappt får nån snö, men som är kallt och blåsigt som fan? Vad jag förstått så är det som vanligt på den platsen och inte otur med vädret just vid OS.
Det loppet gick igår, flyttades pga vädret.Enligt min tidning skulle det vara skidskytte damer nu vid 10. Vad hände där?
Aha då är jag med. Kollade på detDet loppet gick igår, flyttades pga vädret.