Fy satan så irriterande!
Det är ju illa nog att det är masstart.
Jag håller med! En masstart på 28 km är ju nåt helt annat än en på 50 km.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy satan så irriterande!
Det är ju illa nog att det är masstart.
Jag håller med! En masstart på 28 km är ju nåt helt annat än en på 50 km.
Det kanske är läge att ge OS-status till Holmenkollens femmil?
Ja, den är väl fortfarande med individuell start?
Ja, min första tanke var också att jag tycker synd om Burman! Följt hans youtube-kanal i ett år nu och hejar lite extra på honom, ffa efter alla problem han haft under säsongen. Hans styrka är ju sista milen...Gud vad tråkigt Lider med Burman ffa som varit tydlig med att just 5-milen är hans stora mål... 3 mil lär ju försämra hans chanser brutalt.
Nej, tyvärr har även Kollen vikt ner sig
På damsidan kan det bli spännande lopp med masstart. Det finns alltid nån (läs: Johaug) som försöker dra sönder fältet. Men på herrsidan kör alla i en klunga och sen blir det spurt på slutet. Är det nu msn ska hoppas på att Bolshunov försöker dra sönder fältet så att nåt händer iaf?
Jag läste ”Någon som har koll på hur lång en 5 mil brukar va?”Någon som har koll på hur lång tid en 5 mil brukar ta?
Vad är det med vädret som gör att man inte kan köra 50?
Jag kunde inte avgöra om han var ironisk eller inte när han sa det där, för det vore ju inte första gången Kläbo skulle bryta när han helt tappat medaljchans. Blev ca noll procent förvånad när ha bröt en kort stund senareLustigt att kommentatorerna hyllade att Kläbo är så hedersam mot sporten och att man ska ta sig i mål och sen bryter han loppet.
Är inte Calles bästa resultat den här säsongen i sprint? Varför envisas han med femmil (tremil...) när han har bättre chanser i sprint? Det lilla hopp jag har om honom är inte på femmilar iallafall...
Inte. De där kommentatorerna har noll koll. Fattar knappt hur de lyckats hitta så dåliga kommentatorer i längd.Jag kunde inte avgöra om han var ironisk eller inte