Den stora OS-tråden 2024

Dufour-Laudrup har fina unga hästar på gång och kommer nog klara omställningen till bättre hästvälfärd så henne kommer vi se även i Los Angeles.

Isabel Werth vet jag inte om hon någonsin tänker lägga av 😁 och håller de Wendy frisk och slipper skador lär hon också vara där.
Hamnade i fel OS-tråd :)
 
Jag har sett kanske 30-40 minuter allt som allt på breakdancetävlingarna och noterar att kommentaren "NICE" är fantastiskt överrepresenterad jämfört med t ex gymnastik, pingis och friidrott. Hyfsat obegripligt som tv-sport för en oinsatt men visst, jag fattar att de är duktiga nog att förtjäna ett eller flera NICE!
Är dansaren från Australien som dominerar mitt flöde nu på riktigt?
Alltså då har nästan jag kunnat vara med på OS

https://www.instagram.com/reel/C-gR5wESuRN/?igsh=ajd1MXVwYXB1bzcz
 
Är dansaren från Australien som dominerar mitt flöde nu på riktigt?
Alltså då har nästan jag kunnat vara med på OS

https://www.instagram.com/reel/C-gR5wESuRN/?igsh=ajd1MXVwYXB1bzcz

När jag ser Rayguns "liggande kålmasken i cirkel" och "sidvärts kaninskutthopp", så misstänker jag starkt att Galenskaparna har startat en filial i Australien, och att detta måste vara ett första komplement till deras klassiker VM i gymnastik.

Men det kan också vara "Hemmagympa med Sofia på LSD", för jag tycker där är några förvrängda fällkniven + embryo till mountain climbers med ihoptvingade fötter?

Jag är även säker på att jag har sett Johan Glans göra exakt det där vevandet med armarna i en sketch i Kvarteret Skatan, när hans gallerist-karaktär skulle försöka sig på att dansa och slog ner någon kvinna.

Hon kunde gott ha fått ett halvt poäng för originalitet i alla fall! Och det här är ju en härlig tradition som gör att man älskar OS, från Eddie the Eagle och Eric the Eel. Nu kanske Raygun the Rabbit?
 
Senast ändrad:
Jag har plockat bort 10 inlägg som handlade om hijabens vara eller icke vara och som inte hör hemma i den här tråden. Vill ni diskutera det ämnet - på ett trevligt och sansat sätt - föreslår jag att ni startar en egen tråd om det.

/Mod
 

Liknande trådar

Fritid För att inte spamma sönder VGV-tråden med snack om OS får vi hålla oss till en egen tråd. För jag är väl knappast den enda som kommer...
33 34 35
Svar
699
· Visningar
24 755
Senast: Rosett
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 365
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb Mina kollegor och jag kommer från totalt 6 olika länder, så det tenderar att bli väldigt intressanta diskussioner om kulturella...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 001
Senast: Anders
·
Äldre Med en vecka kvar till semifinal 2 i Eurovision Song Contest är det nu dags att även starta denna inför-tråd :banana::banana::banana...
Svar
12
· Visningar
528
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp