OS-tråden

Curling kl 02 på femman, skidor kl 04 på femman och hockey kl 05 på femman. Enligt AB. Och så lite bob nånstans där imellan via appen.
 
Tycker så synd om Ebba det som såg ut som han hade grepp om bronset. Var riktigt plågsamt att se när hon blev omkörd där strax innan upploppet.

Men Jonna gör ännu ett superlopp! Hoppas hon får åka fler distanslopp i världscupen.
 
Vilket trist slut på OS, som andra redan skrivit: stackars Ebba 😔. Men kul att Diggins fixade silvret tycker jag!

Och Kalla... Det var plågsamt att se henne gå i mål så långt efter. Har hoppats på en vändning för henne jättelänge, men inser att den inte kommer. Antar att detta var hennes sista OS-lopp och hade önskat att hon fick ett lite värdigare avslut, eller vad man ska säga.
 
Tycker det är lite tråkigt att Kalla avslutade sin OS-karriär på det här sättet. Man får inte glömma att hon är våran mest framgångsrika OS-deltagare någonsin.
 

Liknande trådar

Fritid Nu är det bara 4 dagar tills de första tävlingarna smyger igång, 6 dagar tills den officiella invigningen 🎉 Har ni börjat OS-peppen...
42 43 44
Svar
877
· Visningar
27 066
Senast: Zpunk
·
  • Låst
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
60 61 62
Svar
1 227
· Visningar
86 617
Senast: lizan
·
Juridik & Ekonomi Jag har googlat lite, men blir inte riktigt klok på vad man skall tänka på, så tänkte buke är ju experter på allt. ;) sambon och jag...
Svar
15
· Visningar
769
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 007
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp