Gabby_Ossi
Trådstartare
Dags för beachvolley. Är det Sveriges sista medalj? Eller finns det någon chans i morgon?
Sverige har en deltagare i damernas maraton imorgon men ingen realistisk chans till medalj vad jag förstått.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dags för beachvolley. Är det Sveriges sista medalj? Eller finns det någon chans i morgon?
2 set till 21. Skiljeset till 15. Måste vinna set med två bollar.Första gången jag kollar på beach volley. Hur många poäng för att vinna ett set? Hur många set ska man vinna?
Nej, medalj är omöjligt. Carolina har dessutom varit förkyld nyss, men hoppas hon får ett fint lopp.Sverige har en deltagare i damernas maraton imorgon men ingen realistisk chans till medalj vad jag förstått.
Har följt Olivia Reeves, talangfull ung tyngdlyftare från USA.Jag kollar ikapp på tyngdlyftningen. Trist att inte styrkelyft får vara med på OS, ett antal andra sporter de kunde kicka ut istället tycker jag.
Ja! Såg mest fram emot att se henne, har följt henne på instagram ett tag.Har följt Olivia Reeves, talangfull ung tyngdlyftare från USA.