Haha, 100 % av medresenärerna på tåget diskuterar och följer pingisen i realtid trots tufft läge - nästan lite Stenmarkvibes!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gud ja vad dem stod upp bra mot kineserna, de pressar världens bästa bordtennisspelare till skiljeset i varje match, inte direkt kattlort om man säger så! Det är väl förtjänat silver där de kämpade i varje match! Om inte Truls får bragdguldet för sin individuella medalj så tycker jag det borde gå till bordtennislandslaget!
Det blir hårt vad det gäller bragdguld och Jerringpris i år. Förutom de redan nämnda är ju även Sara en kandidat.Jag tycker att Bragdguldet ska gå till Duplantis! Så starkt och stort att sätta världsrekord i en OS-final efter att man redan vunnit!
Jag såg en reel igår och det är tydligen en posterVad får medaljörerna i trälådan
Nån sorts trofé antar jag men jag har inte lyckats se hur den ser ut
En posterJag såg en reel igår och det är tydligen en poster
En poster
På vad
Truls borde få bragdguldet han överraskade ju alla inklusive sig själv
Sarah och Mondo gjorde ju det förväntade vilket är jättebra såklart men ingen överraskning
SantHåller du hans individuella silver högre än lagsilvret? Jag tänker att han hade väl högst ranking av svenskarna innan OS, så att laget faktiskt utmanade Kina som världens bästa nation, måste inneburit att de alla tre verkligen lyfte sig över alla förväntningar.
Så glad att hon vann! Trots mer jämnt motstånd.Nu är det Imane Khelifs finalboxning, blir nog det sista jag kollar innan jag går och lägger mig
Så glad att hon vann! Trots mer jämnt motstånd.
Jag kan inget alls, men tyckte att det såg mindre ut som en självklar vinst den här gången, så blev lite bekymrad när hon såg så glad ut direkt efteråt pga. mammig och ville inte att hon skulle bli besviken av ett annat domslut.Inte för att jag fattade alls hur det gick förrän poängen kom upp men det var kul att se ändå!
Jag kan inget alls, men tyckte att det såg mindre ut som en självklar vinst den här gången, så blev lite bekymrad när hon såg så glad ut direkt efteråt pga. mammig och ville inte att hon skulle bli besviken av ett annat domslut.
En annan okunnig reflektion var att kinesiskans tränare nästan såg lite sadistiska ut? Liksom ja, det är vanligt att kasta vatten i ansiktet på boxarna och att klappa till på kinden för att kolla läget. Men det såg inte omsorgsfullt ut utan mer som tjuvnyp.
Truls borde få bragdguldet han överraskade ju alla inklusive sig själv
Sarah och Mondo gjorde ju det förväntade vilket är jättebra såklart men ingen överraskning