Den stora OS-tråden 2024

Alltså jag får som deja vu av alla handbollsmatcher, antingen vinner vi med ett mål under slutsekunderna eller förlorar med ett mål under slutsekunderna, eller så blir det förlängning - och så avgörs det ändå i slutsekunderna? Kan inte påminna mig någon match jag sett där man kan chilla med tre fyra minuter kvar för att det redan är avgjort. O_o
 
Känner att jag har inte hängt med i spjutvärlden de senaste åren, för mig var det en sport som dominerades av Norden (ffa Finland) och en och annan tysk och engelsman. Ja och Zelezny förstås. Och så plötsligt kommer Indien och Pakistan och tar över! Coolt ändå.

Men Noah Lyles varnad för osportsligt beteende - vilken drama queen?
 
Känner att jag har inte hängt med i spjutvärlden de senaste åren, för mig var det en sport som dominerades av Norden (ffa Finland) och en och annan tysk och engelsman. Ja och Zelezny förstås. Och så plötsligt kommer Indien och Pakistan och tar över! Coolt ändå.

Men Noah Lyles varnad för osportsligt beteende - vilken drama queen?
Blev han varnad för att han var en drama queen eller för att han tydligen sprang sjuk med covid-19? 😅 Fast det kanske han inte visste innan. Stod i nyheterna.
https://www.aftonbladet.se/sportbla...-knackte-noah-lyles-i-os-finalen-pa-200-meter
 
Känner att jag har inte hängt med i spjutvärlden de senaste åren, för mig var det en sport som dominerades av Norden (ffa Finland) och en och annan tysk och engelsman. Ja och Zelezny förstås. Och så plötsligt kommer Indien och Pakistan och tar över! Coolt ändå.

Men Noah Lyles varnad för osportsligt beteende - vilken drama queen?
Jag fattade det som att han fick ett gult kort för sin entré innan loppet men jag stog också i duschen samtidigt som dom pratade om det så jag kan ha missuppfattat?
 

Liknande trådar

Fritid För att inte spamma sönder VGV-tråden med snack om OS får vi hålla oss till en egen tråd. För jag är väl knappast den enda som kommer...
33 34 35
Svar
699
· Visningar
24 793
Senast: Rosett
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 448
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb Mina kollegor och jag kommer från totalt 6 olika länder, så det tenderar att bli väldigt intressanta diskussioner om kulturella...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 007
Senast: Anders
·
Äldre Med en vecka kvar till semifinal 2 i Eurovision Song Contest är det nu dags att även starta denna inför-tråd :banana::banana::banana...
Svar
12
· Visningar
529
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp