Haha, samma här - fick kolla två gånger nu på morgonen om jag verkligen fattat rätt att de vände. Så roligt!Jag gick och la mig när det aåg så mörkt ut i bordtennisen.
Och så händer det där! Fy sjutton vad häftigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, samma här - fick kolla två gånger nu på morgonen om jag verkligen fattat rätt att de vände. Så roligt!Jag gick och la mig när det aåg så mörkt ut i bordtennisen.
Och så händer det där! Fy sjutton vad häftigt
Japp!Är bordtennis och pingis samma sak?
Jag hoppas att det bli Kina och att Truls får guldrevansch - men det kan vara att hoppas på för mycketTänkte gå och lägga mig men blev kvar i soffan. Så häftigt när hela publiken hejade på Anton och skrek hans namn.
Blir det Kina i finalen lär de ha publiken med sig iaf.
Brukar det alltid vara en sådan klocka att ringa i
Och varför
Blev han varnad för att han var en drama queen eller för att han tydligen sprang sjuk med covid-19? Fast det kanske han inte visste innan. Stod i nyheterna.Känner att jag har inte hängt med i spjutvärlden de senaste åren, för mig var det en sport som dominerades av Norden (ffa Finland) och en och annan tysk och engelsman. Ja och Zelezny förstås. Och så plötsligt kommer Indien och Pakistan och tar över! Coolt ändå.
Men Noah Lyles varnad för osportsligt beteende - vilken drama queen?
Jag fattade det som att han fick ett gult kort för sin entré innan loppet men jag stog också i duschen samtidigt som dom pratade om det så jag kan ha missuppfattat?Känner att jag har inte hängt med i spjutvärlden de senaste åren, för mig var det en sport som dominerades av Norden (ffa Finland) och en och annan tysk och engelsman. Ja och Zelezny förstås. Och så plötsligt kommer Indien och Pakistan och tar över! Coolt ändå.
Men Noah Lyles varnad för osportsligt beteende - vilken drama queen?