Åh så välförtjänt att de äntligen knep det där curlingguldet! Spännande match in i det sista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker skidskyttekommentatorerna är bra, och ovana kan de väl knappast kallas? Vacchi måste väl vara en av de mest erfarna kommentatorer Sverige har och Magda har ju dels koll på sporten och kommenterade väl förra OS också? Tycker det är kul att de inte bara fokuserat på svenskarna och yttersta världseliten.Överlag märks det både i längd och i skidskytte att kommentatorerna inte är vana och att de inte har stenkoll på världseliten... Skidskyttekommentatorn har flera gånger snöat in på lite oklara åkare t.ex.
Han är van kommentator absolut, men han brukar inte kommentera skidskytte.Tycker skidskyttekommentatorerna är bra, och ovana kan de väl knappast kallas? Vacchi måste väl vara en av de mest erfarna kommentatorer Sverige har och Magda har ju dels koll på sporten och kommenterade väl förra OS också? Tycker det är kul att de inte bara fokuserat på svenskarna och yttersta världseliten.
Han kommenterade ju förra OS. Alltså märks ju på de som har noll koll på sporten men han har ju erfarenhet av att kommentera både längd och skidskytte. Expertkommenteringen får ju Magda stå för.Han är van kommentator absolut, men han brukar inte kommentera skidskytte.
Förra OS var fyra år sen, jag jämför med de som kommenterar världscupen flera gånger i veckan. Inget ont mot Vacchi, han är duktig, men det är väl klart det blir skillnad Jag menar ingenting mer än det.Han kommenterade ju förra OS. Alltså märks ju på de som har noll koll på sporten men han har ju erfarenhet av att kommentera både längd och skidskytte. Expertkommenteringen får ju Magda stå för.
Har du eller någon annan sett vilken kanal det blir? Ska sätta tv-boxen på inspelning men har inte sett info om de flyttat loppet till 9an eller om det är kvar på 5anVisa bifogad fil 86121
Tidig uppstigning i morgon.
För tidigt för mig. Ska kolla i efterhand när jag äter frukost, får se till att inte kolla några nyheter eller sociala medier innan.Visa bifogad fil 86121
Tidig uppstigning i morgon.
Nej tyvärr. Jag tittar via Discovery plus så har ingen koll på kanaler.Har du eller någon annan sett vilken kanal det blir? Ska sätta tv-boxen på inspelning men har inte sett info om de flyttat loppet till 9an eller om det är kvar på 5an
Aha okej, får försöka fånga upp någon info under dagenNej tyvärr. Jag tittar via Discovery plus så har ingen koll på kanaler.