OS-tråden

Tycker också det var ganska komiskt med expertkommentatorns hyllning av Kläbo. Gentleman är väl inte direkt en träffsäker beskrivning 😅

Överlag märks det både i längd och i skidskytte att kommentatorerna inte är vana och att de inte har stenkoll på världseliten... Skidskyttekommentatorn har flera gånger snöat in på lite oklara åkare t.ex.
 
Skidkommentatorerna skojade nåt om att det inte var en walk on sunshine för Kläbo när tvn visade bilder på när han gick ut från banan. Så lite försökte de skoja.
 
Så fint! Jag kom precis in från promenad med hundarna, sätter igång tvn för att se hur det går med OS och hamnar direkt i prisutdelningen för curlingen där Sverige får guldmedalj :D
 
Överlag märks det både i längd och i skidskytte att kommentatorerna inte är vana och att de inte har stenkoll på världseliten... Skidskyttekommentatorn har flera gånger snöat in på lite oklara åkare t.ex.
Tycker skidskyttekommentatorerna är bra, och ovana kan de väl knappast kallas? Vacchi måste väl vara en av de mest erfarna kommentatorer Sverige har och Magda har ju dels koll på sporten och kommenterade väl förra OS också? Tycker det är kul att de inte bara fokuserat på svenskarna och yttersta världseliten.
 
Tycker skidskyttekommentatorerna är bra, och ovana kan de väl knappast kallas? Vacchi måste väl vara en av de mest erfarna kommentatorer Sverige har och Magda har ju dels koll på sporten och kommenterade väl förra OS också? Tycker det är kul att de inte bara fokuserat på svenskarna och yttersta världseliten.
Han är van kommentator absolut, men han brukar inte kommentera skidskytte.
 
Han är van kommentator absolut, men han brukar inte kommentera skidskytte.
Han kommenterade ju förra OS. Alltså märks ju på de som har noll koll på sporten men han har ju erfarenhet av att kommentera både längd och skidskytte. Expertkommenteringen får ju Magda stå för.
 
Han kommenterade ju förra OS. Alltså märks ju på de som har noll koll på sporten men han har ju erfarenhet av att kommentera både längd och skidskytte. Expertkommenteringen får ju Magda stå för.
Förra OS var fyra år sen, jag jämför med de som kommenterar världscupen flera gånger i veckan. Inget ont mot Vacchi, han är duktig, men det är väl klart det blir skillnad :) Jag menar ingenting mer än det.
 
3F4012FD-08F2-4BC0-B466-2761B7DA463F.jpeg

Tidig uppstigning i morgon.
 
Slog precis på hockeyn och funderade, det är ingen publik på plats eller?

Edit: ok såg dem nu vid målet…
 
Har du eller någon annan sett vilken kanal det blir? Ska sätta tv-boxen på inspelning men har inte sett info om de flyttat loppet till 9an eller om det är kvar på 5an 😕
Nej tyvärr. Jag tittar via Discovery plus så har ingen koll på kanaler.
 

Liknande trådar

Fritid Nu är det bara 4 dagar tills de första tävlingarna smyger igång, 6 dagar tills den officiella invigningen 🎉 Har ni börjat OS-peppen...
42 43 44
Svar
877
· Visningar
27 066
Senast: Zpunk
·
  • Låst
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
60 61 62
Svar
1 227
· Visningar
86 617
Senast: lizan
·
Juridik & Ekonomi Jag har googlat lite, men blir inte riktigt klok på vad man skall tänka på, så tänkte buke är ju experter på allt. ;) sambon och jag...
Svar
15
· Visningar
769
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 007
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp