Den stora OS-trÄden 2024

@Zpunk

Det hÀr inlÀgget fick mig att förstÄ vem du menade! Dirk Nowitzki! Basketspelare som var bland de absolut bÀsta i NBA under sin tid.

Ja, han var det som var i bild!

SĂ„ bra att vi fick ihop pusslet 😁 Jag har verkligen noll koll pĂ„ basketspelare sĂ„ jag visste inte om min info hade nĂ„got med saken att göra. Det kan ju finnas fler kĂ€nda personer i en OS-arena om man sĂ€ger sĂ„...:angel:
 
Ja, han var det som var i bild!

SĂ„ bra att vi fick ihop pusslet 😁 Jag har verkligen noll koll pĂ„ basketspelare sĂ„ jag visste inte om min info hade nĂ„got med saken att göra. Det kan ju finnas fler kĂ€nda personer i en OS-arena om man sĂ€ger sĂ„...:angel:

Jag undrade liksom vad tusan han gjorde i pingishallen nĂ€r det var basketkvartar samtidigt. 😅 Men det var ju inte Tysklands basketkvart just dĂ„.
 
Jag gick och la mig nÀr det aÄg sÄ mörkt ut i bordtennisen.
Och sÄ hÀnder det dÀr! Fy sjutton vad hÀftigt
 

Liknande trÄdar

Fritid För att inte spamma sönder VGV-trÄden med snack om OS fÄr vi hÄlla oss till en egen trÄd. För jag Àr vÀl knappast den enda som kommer...
33 34 35
Svar
699
· Visningar
24 793
Senast: Rosett
·
  • LĂ„st
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bĂ€sta beslutet för mig, men frĂ„n att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 448
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb Mina kollegor och jag kommer frÄn totalt 6 olika lÀnder, sÄ det tenderar att bli vÀldigt intressanta diskussioner om kulturella...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 007
Senast: Anders
·
Äldre Med en vecka kvar till semifinal 2 i Eurovision Song Contest Ă€r det nu dags att Ă€ven starta denna inför-trĂ„d :banana::banana::banana...
Svar
12
· Visningar
529
Senast: Lingon
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp