Gabby_Ossi
Trådstartare
Vi har snart Emma Jonna Malmgren i brottning och Hampus Winberg i skateboard också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
3-0 i pingisen, vidare till semi!
Eftersom du verkar ha koll på allt i OS det var ganska ofta under matchen igår som de visade en blond man i bild som satt ute i publiken, vem var det? Kommentatorerna sa aldrig något men hoppade in sent i sändningen så tänkte det nog redan var avklarat.
Fattar, tack ändå. Har försökt googla utan framgång så chansade bara att du kanske snappat upp detJag tänkte inte på det men hade ju 2-3 skärmar igång hela tiden så kollade nog inte så noga när de filmade publiken...
Var det inte en fransman som tog medalj i simningEftersom du verkar ha koll på allt i OS det var ganska ofta under matchen igår som de visade en blond man i bild som satt ute i publiken, vem var det? Kommentatorerna sa aldrig något men hoppade in sent i sändningen så tänkte det nog redan var avklarat.
Synd att felaktigt domslut kan ha avgjort.Sverige utslagna i herrarnas handboll. Jämn match och danskarna var inte alls överlägsna men i slutändan ändå bättre. De vann med ett mål bara men svenskarna ute likväl.
Kanske? Jag tyckte jag kände igen honom men det kan ha varit inbillning också men därför blir jag ju extra nyfiken på vem det varVar det inte en fransman som tog medalj i simning
Eller så är jag ute och cyklar här
Det ser lite bekymmersamt ut med underläge i pingisen efter förlust i dubbeln och två tappade set för Truls, och ingen riktig medaljvittring för Ståhl heller. Men spännande diskusfinal ändå!
Eftersom du verkar ha koll på allt i OS det var ganska ofta under matchen igår som de visade en blond man i bild som satt ute i publiken, vem var det? Kommentatorerna sa aldrig något men hoppade in sent i sändningen så tänkte det nog redan var avklarat.