Den stora OS-tråden 2024

Det blev avancemang i kanotsprinten till semifinal med vinst i sitt heat för Melina Andersson och skatearen gjorde också bra åk, han ligger 4 nu efter halva startfältet och 8 går till final.
 
3-0 i pingisen, vidare till semi! :banana:

Eftersom du verkar ha koll på allt i OS 😁 det var ganska ofta under matchen igår som de visade en blond man i bild som satt ute i publiken, vem var det? Kommentatorerna sa aldrig något men hoppade in sent i sändningen så tänkte det nog redan var avklarat.
 
Eftersom du verkar ha koll på allt i OS 😁 det var ganska ofta under matchen igår som de visade en blond man i bild som satt ute i publiken, vem var det? Kommentatorerna sa aldrig något men hoppade in sent i sändningen så tänkte det nog redan var avklarat.

Jag tänkte inte på det men hade ju 2-3 skärmar igång hela tiden så kollade nog inte så noga när de filmade publiken...
 
Emilia till semifinal som 10 av 18, hon behöver nog sätta tyska hoppet bättre för final-plats i morgon
 
Eftersom du verkar ha koll på allt i OS 😁 det var ganska ofta under matchen igår som de visade en blond man i bild som satt ute i publiken, vem var det? Kommentatorerna sa aldrig något men hoppade in sent i sändningen så tänkte det nog redan var avklarat.
Var det inte en fransman som tog medalj i simning :confused:
Eller så är jag ute och cyklar här :)
 
Sverige utslagna i herrarnas handboll. Jämn match och danskarna var inte alls överlägsna men i slutändan ändå bättre. De vann med ett mål bara men svenskarna ute likväl.
 
Måste slita mig från OS ikväll då jag behöver skriva lite har en text som ska in senast fredag som jag inte är klar med. Men får väl kika in i denna tråden ibland för att få de senaste resultaten.
 
Det ser lite bekymmersamt ut med underläge i pingisen efter förlust i dubbeln och två tappade set för Truls, och ingen riktig medaljvittring för Ståhl heller. Men spännande diskusfinal ändå!
 
Eftersom du verkar ha koll på allt i OS 😁 det var ganska ofta under matchen igår som de visade en blond man i bild som satt ute i publiken, vem var det? Kommentatorerna sa aldrig något men hoppade in sent i sändningen så tänkte det nog redan var avklarat.

De nämnde någon gång att tysken hade en kompis med sig, som var en framstående basketspelare. Men om det var honom de filmade vet jag inte 🙂
 
Tur att man inte bor i Kina i alla fall, jag hade varit inlåst för länge sedan med alla klagomål på Kittel och Bo Jenå. Ok att det finns gränser när det blir plumpa eller brottsliga personangrepp, men det där med yttrandefrihet för att få yppa en åsikt om uttagningar och resultat och vilka som representerar ens land är ändå en schysst grej.

https://www.dn.se/sport/kinesisk-pingissupporter-greps-efter-kritiskt-inlagg/
 

Liknande trådar

Fritid För att inte spamma sönder VGV-tråden med snack om OS får vi hålla oss till en egen tråd. För jag är väl knappast den enda som kommer...
33 34 35
Svar
699
· Visningar
24 800
Senast: Rosett
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 451
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb Mina kollegor och jag kommer från totalt 6 olika länder, så det tenderar att bli väldigt intressanta diskussioner om kulturella...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 007
Senast: Anders
·
Äldre Med en vecka kvar till semifinal 2 i Eurovision Song Contest är det nu dags att även starta denna inför-tråd :banana::banana::banana...
Svar
12
· Visningar
529
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp