Den stora OS-tråden 2024

Jag vet inte heller riktigt anledningen till varningen, men det är ju onekligen viss drama queen-stämpel på hans entréer.... och nu även hans sorti i rullstol. Men det senare hade kanske något medicinskt skäl även om det inte framgick så tydligt under själva loppet.
 
Jag fattade det som att han fick ett gult kort för sin entré innan loppet men jag stog också i duschen samtidigt som dom pratade om det så jag kan ha missuppfattat?
Fick gå tillbaka och kolla. Så kan det ju vara. Han bankade i hans nummerskylt (?), drämde handen i den eller något, så att någon behövde springa dit och rätta till/kolla så sakerna stod rätt till.
 
Jag vet inte heller riktigt anledningen till varningen, men det är ju onekligen viss drama queen-stämpel på hans entréer.... och nu även hans sorti i rullstol. Men det senare hade kanske något medicinskt skäl även om det inte framgick så tydligt under själva loppet.
Delvis kl

Vad jag vet så är det inte klargjort än vad han fick varningen för.

Var dock inne och kikade lite på Lyles instagram efter att han vann 100 meter och där skrev han han om att han har astma. Tänker att covid + astma + OS-final i 200 meter är en ganska dålig kombo och kan vara anledningen till att han behövde lite hjälp efter loppet.
 
Är det fler som har problem med sändningen? För första gången på hela os laggar det för oss och är till och från jättedålig bild.
 
Laddar för att iallafall se delar av OS-finalen i bordtennis. Håller också på att tvätta, har fått tester för att jag har gått vidare i en rekryteringsprocess och måste också ha in en text i min skrivarkurs idag. Ska åka bort imorgon igen så måste också packa efter tvätten. Så tja lite annat att syssla med utöver OS helt klart som måste avklaras idag.
 
Eh, ser lite på modern femkamp. Hade man inte plockat bort riddelen efter katastroftävlingen i Tokyo??? :confused:O_o
 

Liknande trådar

Fritid För att inte spamma sönder VGV-tråden med snack om OS får vi hålla oss till en egen tråd. För jag är väl knappast den enda som kommer...
33 34 35
Svar
699
· Visningar
24 780
Senast: Rosett
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 439
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb Mina kollegor och jag kommer från totalt 6 olika länder, så det tenderar att bli väldigt intressanta diskussioner om kulturella...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 007
Senast: Anders
·
Äldre Med en vecka kvar till semifinal 2 i Eurovision Song Contest är det nu dags att även starta denna inför-tråd :banana::banana::banana...
Svar
12
· Visningar
529
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp