Enligt DN är bronsmatchen i morgon och guldmatchen på lördag 7:05 (herrar)Imorrn bitti 07:05, allt enligt text-tv.
Sverige-Storbritannien (damer) semifinal i morgon fredag kl 13
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Enligt DN är bronsmatchen i morgon och guldmatchen på lördag 7:05 (herrar)Imorrn bitti 07:05, allt enligt text-tv.
Blir perfekt att titta på skicross och äta frukost imorgon Jag har kommit på att det är ganska kul att titta på. Är absolut inte sportintresserad i vanliga fall, men vid OS dyker det alltid upp grenar jag gillar. Skicross (och... öh.. samma sak fast med snowboard?) och skidskytte tycker jag om. Och så såg jag någon tävling på skidor där de åkte slalom, fast två pers samtidigt så att man faktiskt såg vem som var snabbast och kunde se skillnader i hur de gjorde. Det var också intressant.Sammanfattning av morgondagen:
Visa bifogad fil 86058
ja, det ser ut att stämma även på text-tv.Enligt DN är bronsmatchen i morgon och guldmatchen på lördag 7:05 (herrar)
Sverige-Storbritannien (damer) semifinal i morgon fredag kl 13
Så dumt att de kör båda de intressanta sporterna samtidigt! Jag får hoppas att skidskyttet håller på längre tid så kan jag byta över till det sedan Tittar på Eurosport med engelska kommentatorer, så de har inte vett att visa svenskar i andra sporter i liten rutaJag tittar på skidskyttet! Spännande! Men de visade skicrossen semifinalen för svensken i en liten ruta så jag hoppas att de visar även finalen i en liten ruta!