OS-tråden

Sammanfattning av morgondagen:
IMG_20220217_230246.jpg
 
Sammanfattning av morgondagen:
Visa bifogad fil 86058
Blir perfekt att titta på skicross och äta frukost imorgon :p Jag har kommit på att det är ganska kul att titta på. Är absolut inte sportintresserad i vanliga fall, men vid OS dyker det alltid upp grenar jag gillar. Skicross (och... öh.. samma sak fast med snowboard?) och skidskytte tycker jag om. Och så såg jag någon tävling på skidor där de åkte slalom, fast två pers samtidigt så att man faktiskt såg vem som var snabbast och kunde se skillnader i hur de gjorde. Det var också intressant.
 
Satt och kollade lite på curling (Sverige-Kanada) efter min väns idoga förklaringar och det slog mig att curling måste vara en av sporterna som är minst dopade. Och med högs medelålder. Iofs kanske ta något om man har ont i ryggen eller benet?
 
Enligt DN är bronsmatchen i morgon och guldmatchen på lördag 7:05 (herrar)

Sverige-Storbritannien (damer) semifinal i morgon fredag kl 13
ja, det ser ut att stämma även på text-tv.
antingen läste jag fel, eller så har tv:n skrivit fel och se'n ändrat.

om jag får gissa, så var felet nånstans i första halvan av meningen.
 
Jag stör mig på när dom säger ”och nu har vi ett längre spelavbrott” när det är en minuts powerbreak!
 
Jag tittar på skidskyttet! Spännande! Men de visade skicrossen semifinalen för svensken i en liten ruta så jag hoppas att de visar även finalen i en liten ruta!
 
Jag tittar på skidskyttet! Spännande! Men de visade skicrossen semifinalen för svensken i en liten ruta så jag hoppas att de visar även finalen i en liten ruta!
Så dumt att de kör båda de intressanta sporterna samtidigt! Jag får hoppas att skidskyttet håller på längre tid så kan jag byta över till det sedan :rofl: Tittar på Eurosport med engelska kommentatorer, så de har inte vett att visa svenskar i andra sporter i liten ruta :p
 

Liknande trådar

Fritid Nu är det bara 4 dagar tills de första tävlingarna smyger igång, 6 dagar tills den officiella invigningen 🎉 Har ni börjat OS-peppen...
42 43 44
Svar
877
· Visningar
27 147
Senast: Zpunk
·
  • Låst
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
60 61 62
Svar
1 227
· Visningar
86 773
Senast: lizan
·
Juridik & Ekonomi Jag har googlat lite, men blir inte riktigt klok på vad man skall tänka på, så tänkte buke är ju experter på allt. ;) sambon och jag...
Svar
15
· Visningar
771
  • Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
2
Svar
21
· Visningar
1 434
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp