Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fungerar för mig! Skicka till chromecast funkar dock riktigt bedrövligt till och från. Hatar den jäkla appen och finns en anledning att jag sa upp abbonemanget dagen efter jag skaffade det..Kan ni se OS-kväll med Almenäs via appen? För om jag trycker upp det på tvn så står det att jag måste uppgradera mitt abonnemang vilket inte kan stämma för jag har abonnemang så jag kan se allt. Och om jag trycker upp det på datorn så står det bara error.
Japp det funkar bra här, kollar via Apple-tv.Kan ni se OS-kväll med Almenäs via appen? För om jag trycker upp det på tvn så står det att jag måste uppgradera mitt abonnemang vilket inte kan stämma för jag har abonnemang så jag kan se allt. Och om jag trycker upp det på datorn så står det bara error.
Men alltså, som någon skrev i en tidning kan vi sluta med det där amerikanska blasket när man radar upp hela familjen för att gullegulla med barnfoton och hur stolta alla är.
Nu är det skicross