OS-tråden

Yay trodde inte de skulle ta sig vidare faktiskt! :banana:

Emellan tävlingarna har jag börjat titta på Jens Burmans vlogg, intressant tycker jag och han har en härlig lugn energi. Hoppas han och Wille kan vara med och sätta färg på 5-milen! Finns bl.a. vlogg från OS-byn:

 
Kan ni se OS-kväll med Almenäs via appen? För om jag trycker upp det på tvn så står det att jag måste uppgradera mitt abonnemang vilket inte kan stämma för jag har abonnemang så jag kan se allt. Och om jag trycker upp det på datorn så står det bara error.
 
Jag måste vara någon slags voodoo, varje gång jag tittar går det åt helvete. Jag får nöja mig med att titta i efterhand (bekvämt med discovery+). När jag inte tittar blir det medalj.
 
Kan ni se OS-kväll med Almenäs via appen? För om jag trycker upp det på tvn så står det att jag måste uppgradera mitt abonnemang vilket inte kan stämma för jag har abonnemang så jag kan se allt. Och om jag trycker upp det på datorn så står det bara error.
Fungerar för mig! ☺️ Skicka till chromecast funkar dock riktigt bedrövligt till och från. Hatar den jäkla appen och finns en anledning att jag sa upp abbonemanget dagen efter jag skaffade det.. 🤯
 
Kan ni se OS-kväll med Almenäs via appen? För om jag trycker upp det på tvn så står det att jag måste uppgradera mitt abonnemang vilket inte kan stämma för jag har abonnemang så jag kan se allt. Och om jag trycker upp det på datorn så står det bara error.
Japp det funkar bra här, kollar via Apple-tv.
 
Här blir det definitivt hockey final Kanada-USA det brukar alltid vara intensivt. Och sedan damernas fria program. Och kanske curling med svenskarna även om jag inte fattar reglerna. En kanadensisk kompis försökte förklara dem - han har själv curlat och varit med i något lag - men jag blev inte mycket klokare efter hans förklaringar :D

Jag får nöja mig med att hojta sweeep! Men jämna mellanrum
 
Riktigt kul att se slutet av hockeyfinalen, Kanada-USA. Vanligtvis mår jag fysiskt dåligt av såna sistaminuter, men när jag inte bryr mig om vem som vinner är det ju riktigt underhållande :D
 

Liknande trådar

Fritid Nu är det bara 4 dagar tills de första tävlingarna smyger igång, 6 dagar tills den officiella invigningen 🎉 Har ni börjat OS-peppen...
42 43 44
Svar
877
· Visningar
27 157
Senast: Zpunk
·
  • Låst
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
60 61 62
Svar
1 227
· Visningar
86 782
Senast: lizan
·
Juridik & Ekonomi Jag har googlat lite, men blir inte riktigt klok på vad man skall tänka på, så tänkte buke är ju experter på allt. ;) sambon och jag...
Svar
15
· Visningar
771
  • Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
2
Svar
23
· Visningar
1 796
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp