Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gud hur ska man orka ännu ett skidlopp. Får hoppas herrarna ger oss ett lugnare lopp.
Lite surt men ändå kul med fler länder med i toppen. Jonna fick nog jaga lite för mycket och hade inte sista krutet kvar på slutet, tyskorna var mer jämna.
Roligt ändå med guldet till ett annat land är nordiskt eller Ryssland. Jag blev förvånad att USA inte var med i guldstriden! Men de kanske åkt för många lopp i OS och är trötta?
Kanske, tror också de generellt är bättre i skate än klassiskt?
De hade varit med om det var fristil.Roligt ändå med guldet till ett annat land är nordiskt eller Ryssland. Jag blev förvånad att USA inte var med i guldstriden! Men de kanske åkt för många lopp i OS och är trötta?
Roligt ändå med guldet till ett annat land är nordiskt eller Ryssland. Jag blev förvånad att USA inte var med i guldstriden! Men de kanske åkt för många lopp i OS och är trötta?
Ja eller om det hade varit fristil, hon har ju vassare spurt där.Kul med ett silver! Tror Jonna hade fixat guldet om hon inte behövt köra ikapp. Otippat med Tyskland men bra för sporten att fler länder är med
Bra svensk stafett, medalj hade ändå varit skräll
Jag tror samma En medalj i skicross, minst en i curling och så en till i antingen skidskytte eller längdskidor. Mer troligt skidskytte än längd känns det nu. Damerna har självförtroendet på topp efter stafettguldet och herrarna är revanschsugna!Efter dagens medaljskörd har vi 14 medaljer. SOK hade ju hoppats på 15 och jag vill ändå tro att vi får en medalj i curling och så Sandra Näslund. Kanske t.o.m. en till i skidskyttet(?) Riktigt bra resultat oavsett med tanke på att längdskidåkningen inte riktigt levererat vad vi hoppats på.