Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Budbee leverar inte något vidare hos mig. Returnerade varor föra att det var tre trappor upp. Så jag fick inte något
Alltså det är ju poängen. Att vi ska gå så nära dörren som möjligt. Men är det staket runt med stängd grind skulle vi inte öppna.Men vad konstigt? När jag fått från early bird så har de ställt det utanför min dörr i farstukvisten, bor i villa. Var inte länge sen jag fick paket från dom.
Har du koll på hur det fungerar, om Early Bird har några egna utdelare eller om allt ligger på andra? Jag har för mig att jag sett Premo dela Early Bird tex, men hittade inget om det på hemsidan när jag försökte kolla upp det.Policy. Jag brukade göra det ibörjan när jag körde early bird men vi blev tillsagda att sluta.
Ah då förstår jag, vi har inte staket för uppfart och fram till dörr. Har läst mkt negativa omdömen om dem så verkar ju vara väldigt knepigt.Alltså det är ju poängen. Att vi ska gå så nära dörren som möjligt. Men är det staket runt med stängd grind skulle vi inte öppna.
Vilket är lite löjligt för ibland när man delar tidning är det tvärtom. In till dörren ska den helst. Och det delas samtidigt. Fick lite psykbryt ibland.
Här bor vi 40m från ett utlämningsställe som har alla transportörer. Ändå envisas PostNord med att varannan gång skicka till ett utlämningsställe på annan ort 7km bortAtt det ska vara så svårt att få paket hemleverade trots att man har betalat extra för det
Väntar på tre paket just nu två som kommer med postnord båda har fastna någon stans på vägen och är flera dagar försenade.
Och ett som Ups skulle leverera i dag jag fick för några timmar sen ett meddelande om att det levererats utan att jag fått något, efter att ha kollat upp det med dom visade det sig att dom levererat det till ett utlämningsställe på annan ort och tydligen är det meningen att jag på något sätt ska ta mig dit och hämta det
Vilket bolag ska man egentligen använda för att få paket till rätt adress och i rätt tid?
Har du koll på hur det fungerar, om Early Bird har några egna utdelare eller om allt ligger på andra? Jag har för mig att jag sett Premo dela Early Bird tex, men hittade inget om det på hemsidan när jag försökte kolla upp det.
Det förklarar saker och tingDet är tidningsbuden som delar Early Bird på sin vanliga runda.