Behöver jag ett soffbord?

Blev det något soffbord @Wille ? :D

För egen del hade jag definitivt sett ett behov av det! Gillar att äta mat vid soffbordet ibland, men ffa kvällsfika/te/fredagsmys eller liknande. Extra plus för att du hittat ett snyggt du gillar begagnat, jag har letat som en tok!

För egen del hade jag definitivt sett ett behov av det! Gillar att äta mat vid soffbordet ibland, men ffa kvällsfika/te/fredagsmys eller liknande. Extra plus för att du hittat ett snyggt du gillar begagnat, jag har letat som en tok!
Säljaren har inte svarat mig sedan i måndags. Jag frågade om när jag kunde komma men sen har det varit tyst. Har skickat meddelande igen.

Jag äter ALL mat vid soffbordet... :D Äger inget köksbord. Har prioriterat en köksö med bra arbetshöjd istället, och båda delar får helt enkelt inte plats!

Liknande trådar

Hemmet På grund av kattunge har jag köpt mina första fejkljus och är verkligen positivt överraskad. Det är såna lite bättre ljus i vax med...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 700
Senast: Bison
·
Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas...
2
Svar
23
· Visningar
1 242
Senast: NilHe
·
Hemmet Håller på med en badrumsrenovering som dragit ut i evigheter. Nu är äntligen allt nästan klart men plötsligt säger hantverkaren att den...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 461
Senast: MiniLi
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 396
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar