Behöver jag ett soffbord?

Blev det något soffbord @Wille ? :D

För egen del hade jag definitivt sett ett behov av det! Gillar att äta mat vid soffbordet ibland, men ffa kvällsfika/te/fredagsmys eller liknande. Extra plus för att du hittat ett snyggt du gillar begagnat, jag har letat som en tok!
 
Blev det något soffbord @Wille ? :D

För egen del hade jag definitivt sett ett behov av det! Gillar att äta mat vid soffbordet ibland, men ffa kvällsfika/te/fredagsmys eller liknande. Extra plus för att du hittat ett snyggt du gillar begagnat, jag har letat som en tok!
Säljaren har inte svarat mig sedan i måndags. Jag frågade om när jag kunde komma men sen har det varit tyst. Har skickat meddelande igen.
 
Blev det något soffbord @Wille ? :D

För egen del hade jag definitivt sett ett behov av det! Gillar att äta mat vid soffbordet ibland, men ffa kvällsfika/te/fredagsmys eller liknande. Extra plus för att du hittat ett snyggt du gillar begagnat, jag har letat som en tok!
Jag äter ALL mat vid soffbordet... :D Äger inget köksbord. Har prioriterat en köksö med bra arbetshöjd istället, och båda delar får helt enkelt inte plats!
 

Liknande trådar

Fordon Jag letar ny bil. Jag har hittat en som är intressant. Den har baspaket och en mindre motor, men det gör att jag för samma pris får en...
2
Svar
27
· Visningar
1 067
Senast: Trott
·
Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
30
· Visningar
2 153
Senast: orkide
·
Kropp & Själ Har börjat få ont av mina hälsprickor så behöver ta tag i det innan de blir för djupa. Känner till Footmender men den är rätt dyr, kan...
2
Svar
25
· Visningar
1 509
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Längst inne i garderoben hittade jag denna tröja/kofta/poncho eller vad man nu ska kalla den. Jag har inget minne när jag köpte den...
Svar
7
· Visningar
776
Senast: Lazy Lady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp