Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Säljaren har inte svarat mig sedan i måndags. Jag frågade om när jag kunde komma men sen har det varit tyst. Har skickat meddelande igen.Blev det något soffbord @Wille ?
För egen del hade jag definitivt sett ett behov av det! Gillar att äta mat vid soffbordet ibland, men ffa kvällsfika/te/fredagsmys eller liknande. Extra plus för att du hittat ett snyggt du gillar begagnat, jag har letat som en tok!
Jag äter ALL mat vid soffbordet... Äger inget köksbord. Har prioriterat en köksö med bra arbetshöjd istället, och båda delar får helt enkelt inte plats!Blev det något soffbord @Wille ?
För egen del hade jag definitivt sett ett behov av det! Gillar att äta mat vid soffbordet ibland, men ffa kvällsfika/te/fredagsmys eller liknande. Extra plus för att du hittat ett snyggt du gillar begagnat, jag har letat som en tok!
Hehe, här hemma är snarare köksbordet ett avlastningsbord och absolut inte soffbordet; skulle inte kunna vara utan ett soffbord .Kan vara så. Men nu har jag lyckats hålla köksbordet relativt rent från grejer under en tid, så det finns kanske hopp.
Vi äter i 9,9 fall av 10 vid soffbordet med hehe .Jag äter ALL mat vid soffbordet... Äger inget köksbord. Har prioriterat en köksö med bra arbetshöjd istället, och båda delar får helt enkelt inte plats!
Samma här. Nångång ibland vid köksbordet om vi är flera.Vi äter i 9,9 fall av 10 vid soffbordet med hehe .
Jag äter ALL mat vid soffbordet... Äger inget köksbord. Har prioriterat en köksö med bra arbetshöjd istället, och båda delar får helt enkelt inte plats!