Rund duschdraperistång - risk att den ramlar?

Om någon har tips på naturfärgat eller dovt grönt extra långt (220 eller helst 240) duschdraperi i tygkänsla så hojta gärna till. Verkar vara svårare än jag trodde att hitta😅
Har du kikat på Amazon, jag har hittat duschdraperier i udda storlekar med tygkänsla där.
Detta är tex 240 långt: Länk

Ja det kan jag förstå. Jag är dock nöjd med det duschdraperiet jag köpt. Bra kvalitet på tyget och fanns i udda storlek.
Har du den varianten du länkade till?
Det är nyansen som oroar mig. Har hittat några alternativ där men väldigt svårt att veta om färgen stämmer någorlunda..

Har du den varianten du länkade till?
Det är nyansen som oroar mig. Har hittat några alternativ där men väldigt svårt att veta om färgen stämmer någorlunda..
Jag förstår. Jag har typ samma tyg med avseende på textur, men har ett vitt med med ett morris-inspirerat mönster så det kan jag tyvärr inte hjälpa till med. Det jag har stämde bra med bilden.

Har du kikat på Amazon, jag har hittat duschdraperier i udda storlekar med tygkänsla där.
Detta är tex 240 långt: Länk
Tillverkat av 100% skrynkelbeständigt linne, som är som polyestertyg :confused:

Vad betyder det egentligen att det är gjort av för material? linneimiterande polyestertyg? linne som är belagd med så mycket polyester att tyget får egenskaperna hos ett polyestertyg? linne av något magiskt slag som inte skrynklar?

Tillverkat av 100% skrynkelbeständigt linne, som är som polyestertyg :confused:

Vad betyder det egentligen att det är gjort av för material? linneimiterande polyestertyg? linne som är belagd med så mycket polyester att tyget får egenskaperna hos ett polyestertyg? linne av något magiskt slag som inte skrynklar?
Det betyder att informationen inte är korrekt, som vanligt på sidor som Amazon, Temu, och vad de nu heter. I bästa fall är det att det är någon automatöversättning som valt fel ord, men det är nog inte ovanligt att det är medvetna fel för att få fler sökträffar.

Liknande trådar

Hästvård Från ingenstans har nu min andra häst också fått fång. Min gamla shettis hade en känning förra våren när hon släpptes i en obetad hage...
2
Svar
22
· Visningar
4 942
J
Hästmänniskan Jag har en häst til salu. Hade en supertrevlig tjej ute för ett par veckor sedan, verkade vara precis vad jag har tänkt mig och sökt...
2
Svar
32
· Visningar
4 037
Senast: Sambeon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar