Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt passar in här ibland. Ibland ser t.ex min köksö eller mitt soffbord helt förfärligt ut, med hur mycket saker framme som helst, och ibland inte. Skulle dock kunna ta en bild på mitt förråd i stallbyggnaden..... Förrådet skulle ALLTID passa in i denna tråden....Den här tråden har en annan positiv bieffekt som kanske inte var meningen...
Jag har insett att mitt hem inte är så rörigt som jag ibland känner. Det passar inte alls in här ju. Det tycker jag är positivt! Även om jag har en diskho med disk att ta hand om typ ...nu eller så.
Mitt förråd i källaren skulle fram till i förrgår passa in här, nu inte eftersom jag och dottern städade där, får hoppas vi inte stökar upp igen!Mitt passar in här ibland. Ibland ser t.ex min köksö eller mitt soffbord helt förfärligt ut, med hur mycket saker framme som helst, och ibland inte. Skulle dock kunna ta en bild på mitt förråd i stallbyggnaden..... Förrådet skulle ALLTID passa in i denna tråden....
Det är just det som är poängen. Folk tror att allt ska vara så jävla perfekt hela tiden. Man kan inte orka med alltDen här tråden har en annan positiv bieffekt som kanske inte var meningen...
Jag har insett att mitt hem inte är så rörigt som jag ibland känner. Det passar inte alls in här ju. Det tycker jag är positivt! Även om jag har en diskho med disk att ta hand om typ ...nu eller så.
Jag är uppvuxen med stök, ser sällan hem som inte har någon form av stök, "perfekta" hem syns inte i min närhet. Så det beror kanske på med vem man umgås. Min poäng var dock att det positiva med tråden var att mitt hem var lite i oordning och inte ens stökigt, trots att jag ibland har den känslan. Vill inte ens lägga in bilder för de passar liksom inte in här. Så det var positivt på det sättet också.Det är just det som är poängen. Folk tror att allt ska vara så jävla perfekt hela tiden. Man kan inte orka med allt
Det är en märkligt befriande känsla att röja ut någonstans- kasta, skänka bort osv!Jag har nu kommit ner till skrivbordet i mitt arbetsrum ... Jag borjade med skrivbord nummer tva ... sa det har uppstatt nagra nya hogar har ocksa Men en papperskasse med pappers "kasta grejor" och en liten presentpase med sadant som inte gar i atervinningen. Jag behover kasta mer tror jag.
Ändå finns det folk som lyckas ha det städat och fint hela tiden. Jag avundas dem.Det är just det som är poängen. Folk tror att allt ska vara så jävla perfekt hela tiden. Man kan inte orka med allt
Det gör inte jag. Jag kan säkert ta mig i kragen och hålla instagramfint i alla skåp men jag ser större värde i att vara ute i solen, dricka kaffe, träna hund, umgås.Ändå finns det folk som lyckas ha det städat och fint hela tiden. Jag avundas dem.
För mig är det viktigt att ha det så fint att jag vågar släppa in folk utan att skämmas. Det har hänt att jag fått säga nej till folk för att jag haft det för ostädat. Jag vill inte ha det så.Det gör inte jag. Jag kan säkert ta mig i kragen och hålla instagramfint i alla skåp men jag ser större värde i att vara ute i solen, dricka kaffe, träna hund, umgås.
Ibland är det kul att röja i nåt skåp eller i ett rum men jag tvingar inte mig själv till det. Min burnout lärde mig mycket om vad som är viktigt.
Ja det är nog ganska vanligt att känna så. Jag brukar hiva in grejer i närmast skåp eller rum och stänga dörren ifall vi får gästerFör mig är det viktigt att ha det så fint att jag vågar släppa in folk utan att skämmas. Det har hänt att jag fått säga nej till folk för att jag haft det för ostädat. Jag vill inte ha det så.