Men vilket vackert bord!
Tack! Arvegods från sambons farmor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vilket vackert bord!
Vilken urgullig liten växtbubbla där på bordet!
Alltså hade jag haft ett sånt rum, då skulle jag nog ha det fint jämt, men aldrig hitta det jag ska ha (från rummet)Är vi sjuka så blir det kaos på nolltid då är det tvätt, disk etc överallt. Fast iof, speciellt ett rum är det alltid kaos i, alla behöver väl ett sånt rum som man bara kan dumpa in saker i? ^^
Jag hade ett sånt rumVårt hem är verkligen ett bevis på hur vi lever och det är väl så ett hem ska vara känner jag ^^
Jag försöker hålla borta damm (allergisk och får egentligen lite svårt att andas om det blir för mkt) och vi har det oftast rent i köket. Men saker vi använder står framme, vi flyttar runt på saker, lagar mat, bakar, målar, tvättar, är ute och hittar på saker sånn att varma kläder ligger lite här och var och väntar på att vi ska ut igen.
Är vi sjuka så blir det kaos på nolltid då är det tvätt, disk etc överallt. Fast iof, speciellt ett rum är det alltid kaos i, alla behöver väl ett sånt rum som man bara kan dumpa in saker i? ^^
Garaget har inte plats till bilen, för där är saker sedan vår flytt för över ett år sen, typ tomma flyttkartonger, saker som ska till sommarstugan, en möbel vi ska sälja nån gång, mer papp som ska till tippen, fjorårets gran...ja alltså allt, ni hör ju. Bilder får ni iaf inte
Men jag känner såhär med,.. vi tar det när vi hinner och orkar, man ska ju ha roligt också
Visa bifogad fil 82857
Dagsformen i köket, grejerna i diskhon har stått sedan förra onsdagen. Plockade ändå i diskmaskinen i förrgår men allt fick ju inte plats, vet inte om det är tur eller otur att jag glömde ta en bild innan det..
Det ser likadant ut till vänster som inte ryms i bilden, där trängs lite återvinning, en brödrost, äggkokare, nån stickling i ett glas, lök, tidningar och grejer..