Säckarna är höKöksbordet
Ovanligt rent.
Kompisens saker mot väggen
Kan ha dem i varmförråd men där är det knökfullt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Säckarna är höKöksbordet
Ovanligt rent.
Kompisens saker mot väggen
Döljer pant och återvinning, hyfsat i alla fallJag kan tipsa om långa gardiner i köket
AH, plötsligt känner jag ett behov av gardiner på ställen som i övrigt inte motiverar gardiner. Kanske kan man bara lägga en duk över alltihop?Döljer pant och återvinning, hyfsat i alla fall
Så brukar jag göra, lägga en duk eller ett lakan över, så man slipper se röran Det som inte syns, det finns inteAH, plötsligt känner jag ett behov av gardiner på ställen som i övrigt inte motiverar gardiner. Kanske kan man bara lägga en duk över alltihop?
Faktiskt, nu ligger jag här med tända ljus, inpackning, ansiktsmask och en slatt vin! Spa känslan infinner sig så länge jag inte vrider på huvudetNågra ljus och ett glas champagne på det så är ju saken biff .
Det är som att någon städgud läste det här inlägget. Vår varmvattenberedare gick ju sönder och för att byta den behövde vi slänga allt skräp ofc men också riva ut tvättmaskinen och torktumlaren. Nu när allt ändå är utrivet ska vi passa på att bygga om här inne så det blir lite bättra organiserat.Visa bifogad fil 83343
Älskar att komma in här och stå och pyssla med tvätten i lugn och ro. obs. ironi.