Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det en dockvagn? Gud så sötVisa bifogad fil 82860
Barnets grejer har en förmåga att alltid vara i vägen...
Jag hatar oreda i köket och det är ju även så mycket lättare att orka ta tag i matlagning om det är rent och snyggt. Men jag orkar inte helt enkelt.Sådär ser vår diskbänk också ut. Vår diskmaskin är trasig (och har varit länge). Vi har porslin och bestick så vi kan äta mat i 14 dgr utan att behöva diska. Det händer att det blir så också.... Nu har det bara gått 3 dagar sedan maken diskade senast. Pga att jag stapplar fram på kryckor kan jag inte stå och diska för hand. I annat fall är jag snabb på med diskningen då jag vill ha rent i köket. Så länge mitt diskbråck krånglar får jag befinna mig i ett annat rum för att slippa se disken ...
/Lizzie
Jag hatar oreda i köket och det är ju även så mycket lättare att orka ta tag i matlagning om det är rent och snyggt. Men jag orkar inte helt enkelt.
Har haft ett system rätt länge där jag kör diskmaskinen varje dag även om det är lite, för att hålla undan. Vanligtvis funkar det men det krävs bara att jag skippar en eller två dagar så faller den rutinen bort och det blir till sån här oreda, det brukar hålla i sig ett tag tills jag helt enkelt tar mig i kragen eller jag ska få besök eller liknande så jag måste röja.
Planen är senast imorgon ska jag ha plockat ur och i diskmaskinen iaf, tänkte försöka rodda upp resten i helgen.
Jag hatar oreda i köket och det är ju även så mycket lättare att orka ta tag i matlagning om det är rent och snyggt. Men jag orkar inte helt enkelt.
Har haft ett system rätt länge där jag kör diskmaskinen varje dag även om det är lite, för att hålla undan. Vanligtvis funkar det men det krävs bara att jag skippar en eller två dagar så faller den rutinen bort och det blir till sån här oreda, det brukar hålla i sig ett tag tills jag helt enkelt tar mig i kragen eller jag ska få besök eller liknande så jag måste röja.
Planen är senast imorgon ska jag ha plockat ur och i diskmaskinen iaf, tänkte försöka rodda upp resten i helgen.
Ja det är lustigt det där hur om man skippar en dag så öppnar man upp för förfallet så att säga..Jag kör också diskmaskinen varje dag när ”jag fungerar”, sen räcker det ju med en dag för att det ska bli oreda igen
Man kan inte ha för många bokhyllor. Det är sanning på riktigt! Hur många man än har är det för lite. Det vet jag av erfarenhet!Vi gillar ordning och reda. Maken funkar bäst när mjölkpaketet alltid står på samma ställe i kylskåpet och jag har mer energi om det inte står saker överallt...men...
Vi jobbar båda heltid, renoverar, har ett kreativt barn och är i perioder i sjukdomsskov. I perioder jobbar jag väldigt mycket och då hinner det bli stökigt, ty varken maken eller barnet har samma plockfrekvens som jag. Inget skuldbeläggande, bara fakta.
Så...here goes.
Visa bifogad fil 82858
Matrummet. Renovering pågår. Därför även en bokhylla för mycket just nu.
Mja... Den vita bokhyllan ska in i ett annat rum. När det rummet är klart.Man kan inte ha för många bokhyllor. Det är sanning på riktigt! Hur många man än har är det för lite. Det vet jag av erfarenhet!
Vilka häftiga ljusVisa bifogad fil 82897
Blandat på soffbordet
Älskar dom! Det är såna som går på batteriVilka häftiga ljus
Vad är den röda klotgrejen för någon cool sak?Visa bifogad fil 82897
Blandat på soffbordet
Vågar knappt ha andra ljus.Älskar dom! Det är såna som går på batteri