Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Har du personliga erfarenheter? Har du blivit mobbad? Har du mobbat? Vad startade det hela? Hur tog det slut? Vilka är dina bästa...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
8 262
Senast: Miks
·
Kropp & Själ Jag håller på att plöja en massa krimserier och något som används i plotten lite nu och då är multipla personligheter/dissociativ...
2
Svar
37
· Visningar
2 987
Senast: Hoarfrost
·
Mat Jag stör mig på att endel inom restaurangbranschen fortfarande inte vet vad vegetarisk mat är. Häromdagen skulle vi hämta mat på ett...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
11 408
Senast: Marita73
·
Kropp & Själ Jag vet att detta egentligen är en fråga för 1177 men sitter inte riktigt i en situation där jag kan ringa och tänkte börja med att...
Svar
9
· Visningar
1 183
Senast: Exile
·
Kultur Jag har fått för mig att jag vill gå på en julkonsert i en gammal kyrka. Med kör som sjunger julsånger. Ute efter julstämning! Många...
Svar
0
· Visningar
305
Senast: MissFideli
·
Fritid Det är katastrof att jag kör bil till jobbet men sånt här är tydligen helt okej. Det är även toppen med bil- och motorsport för det...
Svar
5
· Visningar
263
Senast: Snubbelfot
·
IT & mobiler Jag får inte detta att fungera. Bluetooth är på både på datorn och pocketbook. Datorn hittar pocketbook och vice versa. Men när jag...
Svar
1
· Visningar
301
Tjatter Nån som bytt bank här? Hur lång tid tog det innan alla era konton var flyttade till nya banken?
Svar
8
· Visningar
495
Senast: Modest
·
Samhälle Jag hör till en av de förmodligen ganska få som inte har hängt med på musikscenen den senaste tiden och därför inte hade en aning om vem...
19 20 21
Svar
411
· Visningar
21 307
Senast: Lingon
·
Tjatter Har hittat några gamla trådar men ingen aktiv howrse-tråd. Är det någon mer som spelar Howrse? 😁 Tycker att det är lite lagom...
2
Svar
21
· Visningar
1 111
Senast: Trott
·
Kropp & Själ Det finns många böcker som handlar om stress och utmattning. Men jag skulle vilja hitta någon som innehåller lite mer konkreta övningar...
Svar
5
· Visningar
441
Senast: Tassa
·
Samhälle Har väntat på att Tor Talk appen ska komma till Android. Nu undrar jag om det finns andra motsvarande appar som är lika bra för jag...
Svar
2
· Visningar
526
Senast: nullo-modo
·
Kropp & Själ Finns det något sätt vi i Sverige kan se Hallmarks kanal(er?) All min trevlig verklighetsflykt/kura i soffan hela helgen verkar...
Svar
12
· Visningar
1 887
Senast: Efwa
·
Juridik & Ekonomi Hej, Finns det något man kan göra juridiskt för att förhindra att den ena parten i ett äktenskap tar alla gemensamma tillgångar och...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 521
Senast: Lickety
·
Tjatter Det här är gamla filmer, jag vet, men såg dom häromdagen och kan inte sluta störa mig och gnissla tänder över allt som stör mig i...
2
Svar
25
· Visningar
1 947
Kropp & Själ Fått pregabalin utskrivet, och ska enligt läkaren börja ta det dagligen nu. Hon nämde i förbifarten att i Sverige är man försiktig med...
2
Svar
32
· Visningar
4 742
Senast: Karro-Lina
·
Mat Jag behöver hjälp med ett av livets mindre bekymmer. Vad gör man av ett lager av röd och gul lök? Jag kan inte äta den själv och är...
Svar
14
· Visningar
875
Senast: startpompe
·
Kropp & Själ Köpte en klocka för att i första hand kolla mitt sovande då jag är lika trött då jag vaknar som när jag sover. Är en honor-6...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 042
Senast: mily
·
Fritid Visst har vi några fjällvandrare här...? 😊 Någon som varit upp på Storvätteshågna (Grövelsjön)? Jag och en kompis funderar på att...
2
Svar
20
· Visningar
1 285
Hemmet Hm, vet inte riktigt vilken kategori jag ska lägga det här under. Hem, mat eller kropp och själ? Min kaffebryggare sviker mig. Jag har...
Svar
7
· Visningar
607
Senast: aiquen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp