Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

  • Låst
Tjatter Så, ny tråd :D Jag har nyss kommit hem så roar mig med att värma lite mat och kika på klädsidor. Ska till Östersund i helgen så tänkte...
99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
77 753
Senast: Raderad medlem 120709
·
Skola & Jobb Ja, jag skulle kunna ringa A-kassa och fråga, men jag är för lat för att sitta i 30 min kö idag... När kan eller bör ett...
Svar
4
· Visningar
701
Senast: Cattis_E
·
Mat Jag skulle vilja ha en kokbok med italiensk husmanskost, so far so good. Men jag vill ha en genuin italiensk kokbok på italienska. Hur...
Svar
7
· Visningar
691
  • Omröstning Omröstning
Samhälle Ni kommer till återvinningsstationen med massa sopor som är sorterade, ett eller flera kärl är överfulla så det inte går att få i något...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
6 053
Senast: Exile
·
Kropp & Själ Jag utreds för Menieres pga varierande hörselnedsättning i ena örat. Någon här som har sjukdomen? Har inte så mycket besvär med yrsel...
Svar
0
· Visningar
279
Senast: Milosari
·
Tjatter Har en större mängd ihopsamlad pant jag snart måste panta. Visst är det så att man fortfarande kan få pengar i handen mot pantkvittot?
Svar
19
· Visningar
2 101
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft ojämna framtänder. Den ena är längre än den andra. Mina kompisar säger att tandställning kan dra ner den som är...
Svar
4
· Visningar
593
Senast: Modest
·
Relationer Jag skulle behöva lite hjälp att se på saker.. Bor i dagsläget tillsammans med min man och vårt barn på en liten hästgård. Det är ett...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
18 016
Senast: Blyger
·
IT & mobiler Numera händer det allt möjligt konstigt med min dator. Tror katterna är skyldiga. Jag hade ett webbläsarfönster öppet med massor av...
Svar
15
· Visningar
1 535
Senast: Wille
·
Fritid Jag har en 11 årig tjej som brukar rida min häst, jag skulle vilja ge henne en bra julklapp, jag har tyvärr väldigt dåligt med pengar...
2
Svar
22
· Visningar
1 463
Kropp & Själ För snart en vecka sedan gick min häst omkull på en hoppträning, jag föll av och slog i skallen. Jag minns att jag låg på marken, sen...
2
Svar
35
· Visningar
3 527
Senast: Bison
·
Tjatter Min mamma fyller år om ett par veckor – och det är helt stopp på idéfronten. Hade en tanke att köpa en typ "textiltvätts"-maskin, då hon...
Svar
12
· Visningar
1 224
Senast: Otherside
·
Samhälle Ibland dyker de mest konstiga nyheterna upp där man börjar fundera hur det här ens kan vara en nyhet. Kränkta människor som fått en kaka...
2
Svar
27
· Visningar
1 984
Senast: Stekspaden
·
Samhälle Jag har ofta här i inlägg påtalat hur alla nya regler kring djurhållning väldigt mycket gynnar stora uppfödare och industriuppfödning...
Svar
9
· Visningar
837
Senast: ginnies
·
Juridik & Ekonomi Jag köpte en jacka online som jag skulle vilja returnera. Tycker inte att den stämmer överens med bilden på hemsidan. Butiken skriver på...
Svar
4
· Visningar
655
Senast: Millicent
·
Kropp & Själ Om några veckor ska jag ha inflyttningsfest. Jag är ovan vid att fixa fester och tillställningar, tycker hela grejen är lite jobbig. Jag...
Svar
6
· Visningar
641
Senast: warg
·
Kropp & Själ Jag har (äntligen) fått testa morfinplåster igen mot min fibrovärk. Problemet förut var att jag inte riktigt tål att det blir så tätt...
Svar
12
· Visningar
1 200
Senast: zanzan
·
  • Omröstning Omröstning
Skola & Jobb Har en kollega som började arbeta på samma arbetsplats som mig, det här var fyra månader sedan. Hen ursäktar sig ofta med att hen är ”ny...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
8 843
Senast: Dopy
·
Mat Jag gjorde nyligen ett recept som innehöll kycklingbuljongtärning. Tyvärr blev maten äcklig och jag vill aldrig mer göra om den maten...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 448
Senast: Diabetikern
·
Tjatter Jag har jättedålig koll på hur biltrafiken (inte) fungerar i Sthlm på mornarna, men finns det någon här som har koll på ungefär när det...
Svar
11
· Visningar
1 127
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp