Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Juridik & Ekonomi Det har ringt och ringt flera olika nummer i månader och jag inte velat svara när jag inte vet vad det är. Idag pratade jag i tel när de...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
4 383
Relationer Om ni skulle inse att er dejt/partner/sambo tar droger regelbundet, vad hade ni gjort då?
18 19 20
Svar
387
· Visningar
27 855
Senast: Fruentimber
·
Fritid Min bror kommer ned till mig i helgen och det blir första gången han är i Göteborg. Så jag vill såklart visa honom stan från sin bästa...
2
Svar
23
· Visningar
1 780
Fordon En vän behöver silikona kring en bilantenn så det inte ska läcka in vatten under vintern tills han lagat. Vad för slags silikon bör han...
Svar
6
· Visningar
696
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Jag har en vän som mår psykiskt dåligt. Han har nu sagt upp sig från flera jobb på kort tid, just eftersom han egentligen mår för dåligt...
Svar
8
· Visningar
1 260
Senast: Bapelsin
·
Samhälle Banken ligger nere (har Sparbanken/Swedbank) och jag stod på konditoriet och skulle köpa frukost, gick ej igenom. Åkte till bankomaten...
Svar
16
· Visningar
1 443
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Myskoxen Brutus har fått sällskap. Mitt bland alla deppiga nyheter var det fint att läsa 😍...
Svar
13
· Visningar
1 539
Senast: Gnapp
·
Kropp & Själ Ija var ju anledningen till att jag höll igång. Hon gav mig anledning att le och fick mig att sova på nätterna . Nu är jag alldeles...
Svar
10
· Visningar
1 020
Senast: Sel
·
Skola & Jobb Jag jobbar för ett pyttelitet företag som inte har något "officiellt" system för semesterdagar, utan vår HR-person loggar och håller...
Svar
13
· Visningar
1 844
Senast: Mineur
·
Hemmet Jag och mannen har drömt om städhjälp i många år och nu när huset är, typ, klart så finns äntligen lite utrymme i ekonomin till det...
Svar
11
· Visningar
1 225
Senast: Acto
·
Skola & Jobb Har tagit reda på om jag pluggar en termin och skriver uppsats så kan jag ta ut en generell kandidatexamen inom mitt huvudämne. Har lite...
Svar
10
· Visningar
1 154
IT & mobiler Jaha... hjälp. Jag vet inte vad jag har gjort, men min startmeny längst ner på datorn har vuxit på höjden, så det stör längst ner i mina...
Svar
4
· Visningar
483
Mat Högt ärade och allvetande Buke, berätta allt jag behöver veta om chiapudding. Google må vara min vän, men det är er jag litar på.
2 3
Svar
42
· Visningar
3 452
Senast: TinyWiny
·
Mat Jag ska bjuda några vänner på ostbricka och annat plock på lördag och skulle vilja bjuda på en efterrätt efter det. Vad passar?
Svar
8
· Visningar
1 069
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Jag är i en situation på min nuvarande arbetsplats där jag av flertalet olika anledningar har börjat se mig om. För ett tag sen sökte...
Svar
9
· Visningar
867
Senast: nullo-modo
·
Hemmet Hur tar ni hand om och förvarar posten hemma? När ni har tagit in den från brevlådan, var lägger ni den då? Var har ni obetalda...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
2 945
Svar
14
· Visningar
675
Senast: Nahar
·
Mat Annars är jag inget stor fan av ost alls. Ja på macka då, typ gouda eller jämtgård eller nåt annat milt. Men nu har jag hittat...
Svar
17
· Visningar
943
Senast: Philosophia
·
Kropp & Själ Sover som en kratta och vissa nätter känns det som att jag inte fått någon djupsömn alls. Funderar på att hitta nått sätt att mäta...
2
Svar
23
· Visningar
1 705
Senast: Jeps
·
  • Låst
Kultur Har tagit upp mitt fotointresse igen efter ett evighetslångt uppehåll. Dock har min kamera dött så fotar bara med mobilen nu...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
142 320
Senast: Rialavargen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp