Aktivitetsklocka att mäta sömnen med

Har inte provat själv (har inte riktigt råd) men många biohackers använder sig av oura ringen med bra resultat
 
Jag har FitBit charge 4 och är rätt nöjd med min. Som de andra säger kan den mäta sömn fast man är vaken, och ibland mäter den inte sömn när den tror man vaknat men man har somnat om. Inte helt tillförlitlig mao, men i det stora hela tycker jag att den mäter ok. Har jag sovit dåligt snappar den absolut upp det.

Samt stresshantering, spårning av träning, hur mycket du rört dig under dagen, steg, puls, hälsovärden, osv. tillkommer.
 
Har haft Fitbit sedan 2017, vilket ändå måste anses att jag är nöjd med den. Jag skaffade den främst för sömnen, och har nu en Luxe från AltaHR-modellerna.

Jag har en äldre över som jag kan sponsra med, om du är sugen på att prova TS.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
12 343
Senast: Madalitso
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter julen köpte jag årets julklapp – ett aktivitetsarmband – i julklapp till mig själv. Jag tyckte att det verkade vara en lite kul...
Svar
0
· Visningar
389
Senast: cassiopeja
·
Gravid - 1år Nu när alla andra har sina "egna" trådar, kan väl vi också ha en? Vore kul att höra lite om hur det går för alla, hur vardagen ser ut...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
10 937
Senast: Freyja_bus
·
Hästvård Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
11 555
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp