Själv har jag ju erhm vit månad så att säga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De kanske ska låna min kärestas blodtrycksapparat innan de exploderar fullständigt av passiv aggressivitet?Säkert folk som påstår att jag är alkis i alkohol-tråden!
Dvs du dricker vitt vin?Jag har EN VIT LÖRDAG!
Eller det kan ju iofs komma att ändras!
Själv har jag ju erhm vit månad så att säga
Blev nu jättesugen på whiskey tack vare er
Ahhh arma värld!
* går genast för att hälla upp mer te
De kanske ska låna min kärestas blodtrycksapparat innan de exploderar fullständigt av passiv aggressivitet?
Dvs du dricker vitt vin?
Aha. Jag trodde att det snöade i Stockholm ikväll....Dvs du dricker vitt vin?
Morbid tanke att vilja ha whisky när någon dött i stormen i Skottland i inlägget innan.Blev nu jättesugen på whiskey tack vare er
Ahhh arma värld!
* går genast för att hälla upp mer te
Vad är så svårt att förstå? Skottland leder ju lätt tankarna till whiskyMorbid tanke att vilja ha whisky när någon dött i stormen i Skottland i inlägget innan.
Du slapp iaf den risotto min mor försökte tillaga på smurfvinetSå länge det inte är blått bara
Bra jobbatNyss betalat räkningar, och blev så himla glad! Allt extrajobb i december lönade sig verkligen, så äntligen äntligen nådde jag mitt första sparmål på 50’ på kontot!
Det låter inte mycket, och är säkert inte mycket för många, men jag som satt fast bland en massa blancolån, krediter, avbetalningar och skit för några år sen, har alltså 50’ på sparkontot, inte en enda kredit, och det enda lånet jag har idag är huslånet.
Ensamstående morsa, barn hemma varannan vecka, jobbar inom vården. Nu känner jag mig faktist lite stolt!