Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det har jag också gjort under några timmar idag.Gosat med getter Visa bifogad fil 84840
Vad nu?Sitter och panik-googlar snickare. Måste ha tag i nån på måndag. Gah! Alltid ska det vara nåt.
Taket läcker...Vad nu?
Åhhh nejTaket läcker...
Minst sagt.. verkar vara rätt mycket dessutom. Längs med murstocken och en bra bit ner i innertaket.. har inte vågat kolla mer, tar det imorgon istället.Åhhh nej
Taket läcker...
Ännu mer ångest kan jag säga. Låter som om halva taket blåst bort redan.Ånej inte kul i detta väder dessutom..
Hoppas det är något som är lätt att laga!Ännu mer ångest kan jag säga. Låter som om halva taket blåst bort redan.
Just nu undrar jag varför vi ville ha hus. Lägenhet är för jäkla smidigt ändå.
Men lagar vi taket, eller byter det helt, lär det ju hålla ett par decennier.
Jag tog fan i båten och hällde upp en whiskyBlev nu jättesugen på whiskey tack vare er
Ahhh arma värld!
* går genast för att hälla upp mer te
En barndomsvän och hennes sambo hyrde för ett bra tag sen nu ett riktigt gammalt hus. Det började läcka från taket så innan de hann flytta till huset de köpte hade de en balja i sängen för att fånga upp vatten när det regnade ....vattensäng annars....Minst sagt.. verkar vara rätt mycket dessutom. Längs med murstocken och en bra bit ner i innertaket.. har inte vågat kolla mer, tar det imorgon istället.
Kan vara så enkelt att regnet ligger på nu i blåsten så det läcker in vid skorstenen o dess plåt.Ännu mer ångest kan jag säga. Låter som om halva taket blåst bort redan.
Just nu undrar jag varför vi ville ha hus. Lägenhet är för jäkla smidigt ändå.
Men lagar vi taket, eller byter det helt, lär det ju hålla ett par decennier.