Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade gärna gjort men får inte på grund av medicin och att jag gjort sleeve.
Du låter nästan som Diogenes Laertius!Jag är med i donorregistret. Jättelätt att bli det, man går bara in på en sida och registrerar sig. Om någon vill ha mitt kadaver så är de mer än välkomna till det. Jag använder det inte längre.
På de flesta blodcentraler är de PROFFS på svårstuckna personer!Nu har jag gjort en intresseanmälan. Nervöst redan ju!
Nu har jag gjort en intresseanmälan. Nervöst redan ju!
Jag fick till svar att man har svårare och ta upp vitaminer med mer, så de kunde inte ta emot.På min central får man lämna som magsäcksopererad om man har stabilt hb.
Vad har de för rutin för att markera parkering för blodgivare?Liite surt att det står på hemsidan att man får 90 min gratis parkering i Odenplansgaraget när man lämnar blod, jag fick lösa ut mig för 180 kr.
Man får en parkeringsbiljett som man ska stoppa i automaten när man ska köra ut.Vad har de för rutin för att markera parkering för blodgivare?
Där jag ger blod får givaren knappa in sitt registreringsnummer i P-bolagets app inne på mottagningen.
(Tidigare fick man en lapp att lägga i rutan när kallelsen kom.)
Jag tycker att du borde kunna få tillbaka dina pengar med ett intyg från Blodcentralen.
Som inte funkade alltså?Man får en parkeringsbiljett som man ska stoppa i automaten när man ska köra ut.