Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får inte lämna pga mediciner, känns extra trist eftersom jag är helt obrydd över att bli stucken, frågade sist jag tog blodprover om det fanns nån chans att jag kanske kan lämna ändå men han sa att med min medicinlista så är jag nog mer medicin än blod
Får inte heller ge blod, pga mediciner och sjukdomar (och nu sleeve- opererad, som tydligen är ett hinder?), men skulle också vilja. Är också obrydd över att bli stucken, så hade varit en lämplig kandidat ju.Får inte lämna pga mediciner, känns extra trist eftersom jag är helt obrydd över att bli stucken, frågade sist jag tog blodprover om det fanns nån chans att jag kanske kan lämna ändå men han sa att med min medicinlista så är jag nog mer medicin än blod
En kopp kaffe tar jag gärnaJag tycker det är jobbigt fram till själva sticket, sen är det hur enkelt som helst och jag är snabb på att lämna, fipplar runt med den lilla bollen man får och sen är det klart.
Om jag har tid och du med @Tranan hinner vi kanske en kopp kaffe innan jag måste rusa vidare? Lovar att inte sparka allt för hårt om jag ser dig, en annars är det ju nära till Sabbatsberg!
Jag ska försöka hinna dit på torsdag.Jag har bokat tid och lämnar nu på onsdag på Odenplan, hur många hänger på och lämnar blod före jul?
Jag har bokat tid och lämnar nu på onsdag på Odenplan, hur många hänger på och lämnar blod före jul?
Lämnade blod 2/12Jag har bokat tid och lämnar nu på onsdag på Odenplan, hur många hänger på och lämnar blod före jul?
Gå och prata med dem och förklara ditt problem, tycker verkligen att du ska ge det en chans!Jag har alltid utgått från att jag inte får pga medicin, men nu gick jag in och läste lite och det verkar som att jag skulle kunna ge blod trots allt. Är väldigt spruträdd och ganska svårstucken. Men kanske ska ge det den chans ändå.