Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får sparka till mig lite om du ser mig, jag tror inte att jag vet hur du ser ut om vi springer på varandraDå kanske vi syns, jag ska dit strax efter dig och sen till swimshop på Västmannagatan. :idea1:
Nej, det vet bara de som träffat mig och knappt ens de.Du får sparka till mig lite om du ser mig, jag tror inte att jag vet hur du ser ut om vi springer på varandra
de känner mig, de förstår!Nej, det vet bara de som träffat mig och knappt ens de.
Jag tror de på blodgivningen skulle lyfta på ögonbrynen om jag plötsligt sparkar till någon som går förbi innan jag går in.
Är det bra blod? Jag har samma blodgrupp men är livrädd för sprutor så jag har aldrig lämnatJag ger också regelbundet men har nu tyvärr fått en tillfällig spärr. Vilket är så himla typiskt nu när det är sådan brist och jag har 0-.
Allt blod är bra!Är det bra blod? Jag har samma blodgrupp men är livrädd för sprutor så jag har aldrig lämnat
Just 0- är eftertraktat eftersom det kan användas till alla patienter, oavsett vad de har för blodgrupp själva. Om du däremot behöver ta emot kan du bara få från samma blodgrupp som du har.Är det bra blod? Jag har samma blodgrupp men är livrädd för sprutor så jag har aldrig lämnat
jag började lämna blod på gymnasiet för att försöka träna bort min spruträdsla, sen övergick jag till att lämna plasma var 14:e dag och köpte morötter till hästen för pengarna. Nu är jag enbart blodgivare och är fortfarande spruträdd, men inte så farligt.Är det bra blod? Jag har samma blodgrupp men är livrädd för sprutor så jag har aldrig lämnat
Aha, jag har hört att det är en blodgrupp som är sån men jag visste inte att det är den som jag harJust 0- är eftertraktat eftersom det kan användas till alla patienter, oavsett vad de har för blodgrupp själva. Om du däremot behöver ta emot kan du bara få från samma blodgrupp som du har.
Önskar jag kunde men hade bokat 8 december men fick bältros så det tar ett tag innan jag är fit för test igen.Jag har bokat tid och lämnar nu på onsdag på Odenplan, hur många hänger på och lämnar blod före jul?
Gött iniativ! Tyvärr får jag bara ge med 6 månaders intervaller och var inne i november senast.Jag har bokat tid och lämnar nu på onsdag på Odenplan, hur många hänger på och lämnar blod före jul?
Nu vet jag inte vilken cancer och om det ändrats sedan 2002 men mamma donerade trots hon gick bort i cancer. Hör efter om du vill donerade.Woop woop för bra intiativ! Jag får inte lämna men jag fyllde i donation av organ till forskning för jag anar jag inte får ge annat än till forskning pga cancer.
Det står på blodgivare hemsidan att man inte får donera blod om man har cancer eller blivit friskförklarad. Tur det finns andra som kanNu vet jag inte vilken cancer och om det ändrats sedan 2002 men mamma donerade trots hon gick bort i cancer. Hör efter om du vill donerade.