Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Trädgård & Växter
Mina balkong har blivit helt invaderad av dessa och de har kalätit hela min humle, min kaprifol och gett sig på resterande växter så det...
Trädgård & Växter
Jag har just insett att sniglarna är här igen och eftersom jag flyttat en del av mina odlingar från pallkragar kom insikten till mig att...
Kropp & Själ
Jag har frisktandvårdsavtal och var senast på undersökning sommaren 2020. Jag har försökt få boka en ny tid men tidigaste tiden jag kan...
Trädgård & Växter
Nu börjar kirskålen ta över fullständigt, inget rensande hjälper längre. Jag måste lägga markduk - men området delas med en underbar...
Juridik & Ekonomi
Jag har mycket liten erfarenhet av att ta lån men nu har sambon och jag stött på så pass mycket patrull i senaste låntagarsvängen att...
Trädgård & Växter
Som rubriken säger, hur tar jag lättast/bäst hand om vårt gråvatten?
Tänker vi borde försöka ta vara på mer av det vattnet vi använder...
Hundavel & Ras Tänker att en alltför egensinniga hund kanske dödar dotterns hundintresse? När vår dotter var ung och vi skaffade valp av sällskapsmix...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.