Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kultur Kollar på Shark Tank och "thirtyfive cents" översattes till "39 cent". :cool:
7 8 9
Svar
160
· Visningar
21 490
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Hur gör man? Jag är ledig från jobbet och tänkte städa stallet men Gud så tråkigt! Hur kommer man igång? Jag är the Queen of Procastination…
2
Svar
22
· Visningar
1 591
Senast: fejko
·
Kropp & Själ Jag tog bort ett födelsemärke i mars. Inga konstigheter med ärret. Men nu när jag gick upp, såg jag att det blödde lite. Är det nått...
Svar
0
· Visningar
271
Senast: MissFideli
·
  • Låst
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 706
Senast: Mineur
·
Fritid Hur förvarar ni era värdesaker som pass, kreditkort, biljetter mm när ni är ute och reser? Skulle vilja ha någon form av liten väska...
Svar
12
· Visningar
1 526
Senast: 95johsv
·
Juridik & Ekonomi Jag har ofta funderat över betydelsen av att vara pank. För mig betyder det att jag inte har råd med basic som mjölk och smör. Jag har...
2
Svar
28
· Visningar
3 004
Senast: fijja
·
Kläder & Bli fin Satt och tittade på Russian doll igår och insåg att jag också vill ha sån snygg skjorta med lite krås och rosett 😁 kanske inte röd, men...
Svar
4
· Visningar
666
Senast: Zpunk
·
Trädgård & Växter Pls help. I år har varit extremt jävla galet sorkår. Vi bor på landsbygden och tomten består delvis (1ha) av åker som vi använder...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 794
Senast: RedQueen
·
IT & mobiler Min telefon gav mig den specifika signalen som jag brukar få när jag mottar ett meddelande från snappchat. På min förra telefon vet jag...
Svar
7
· Visningar
643
Senast: Askvind
·
Tjatter Jag reflekterade precis lite över vilka olika sov-preferenser mina hundar haft :D Samojeden ville sova på golvet, gärna så svalt som...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 783
Senast: Zinfernia
·
Trädgård & Växter Kanske någon kan ge mig lite input här för håller på att bli galen:arghh: Har fått i uppgift att hitta växtbelysning som present (till...
Svar
8
· Visningar
881
Senast: _Elly_
·
Kultur Apropå tråden om Trump kom jag att önska tips på bra och sevärda samhällsdokumentärer, typ som Murder Mountains eller om flat earthers...
2
Svar
39
· Visningar
3 669
Senast: Ms_Antrop
·
Hemmet Jag vill sätta upp ett stängsel hemma. Ett av typen Gunnebo/rådjursstängsel. Min kommun hävdar att stängsel räknas som plank/mur och...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 994
Senast: nyttnick
·
Fritid Om man ska åka ett gäng tjejer till Lissabon i september eller så, vart bor man bäst då ni som vet? Alltså område? Vi vill ha relativt...
Svar
10
· Visningar
799
Senast: Ramona
·
Tjatter Tråden för osannolika sammanträffanden. Jag sålde en häst till Göteborg - dvs andra sidan landet. När nya ägaren tog hästen till...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 751
Senast: Halcyon
·
Hemmet Vad har ni för erfarenheter kring bänkskiva i kalksten? Vi har hela tiden varit inne på att vi ska ha en bänkskiva i kompositsten, tills...
2
Svar
35
· Visningar
2 748
Kultur Kompestören Vangelis har dött! känd för Chariots of fire och bladerunner! han blev 79
Svar
4
· Visningar
631
Senast: Jeffery
·
IT & mobiler Vad behöver jag fixa med innan den lägger av helt?? 🙈 Den har trillat i golvet och själva funktionerna funkar ju bra som vanligt men...
Svar
5
· Visningar
453
Senast: Smoothi
·
Trädgård & Växter Har tillbringat en stund med att försöka skrämma igång min jordfräs. Startgas och torkat tändstift hjälpte inte så mycket. Funderar och...
Svar
19
· Visningar
1 484
Senast: tanten
·
Hemmet Jag är med i ett väldigt spännande projekt på jobbet och det bästa stället att vända sig till för att få inspiration är förstås Buke...
Svar
9
· Visningar
863
Senast: majola
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp