Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Vi har en garderob där vi ska ha kläder som används i trädgård/stall/vid skoterkörning. Alltså inga fina kläder vi är rädda om. Jag...
Svar
6
· Visningar
803
Senast: Unafraid
·
Kläder & Bli fin Kan man få sina glasögon justerade hos en annan butik/kedja som man inte köpt glasögonen kostnadsfritt? Råkar bo nära en glasögonbutik...
Svar
12
· Visningar
1 046
Senast: lilstar
·
Kropp & Själ Hej,mina vänner på Bukefalos. Jag kallar er mina vänner,för detta forum är verkligen fantastiskt. Man får ett så oerhört fint stöd och...
Svar
19
· Visningar
4 691
Senast: _Taggis_
·
Kropp & Själ Min läkare sa att jag kunde kontakta henne genom meddelande via 1177. Jag kan inte hitta var och hur på sidan :confused:
Svar
2
· Visningar
408
Fritid Vad har ni för projekt i sommar? Stort som smått, roligt som tråkigt. Min psykolog tycker att jag behöver någon typ av projekt att...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 833
Senast: Gotthard
·
Kropp & Själ Värktabletter inköpta att ta i förväg. Kläder planerade som inte duger. Mat planerad att försöka äta få i mig för att jag inte ska...
Svar
11
· Visningar
1 345
Senast: Martenix
·
Kropp & Själ Måste man sätta etikett på vem man är, istället för att bara vara sig själv? Jag har alltid känt mig annorlunda, att jag inte passar in...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
10 143
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läser en artikel på DN om kaffepriserna som skjutit i höjden, men att den representant för ett kafferosteri som får uttala sig tycker...
2
Svar
35
· Visningar
5 042
Senast: FannyN
·
Tjatter Ska på fotokurs där i augusti och har aldrig varit i stan. Är det lätt att hitta där? Hur är det att köra i stan? Rörigt eller lugnt?
Svar
8
· Visningar
704
Senast: movi
·
Mat På gott och ont 😉 Blev väldigt sugen på currysås idag, som den vi fick i skolan. Så det blev det och ris och grönsaker idag. Då...
12 13 14
Svar
260
· Visningar
13 732
Senast: Lobelia
·
Samhälle Jag och en kompis pratade häromdagen om hur man får fler svenskar att bry sig om miljön. Förr i världen fanns det ju kollo där...
Svar
8
· Visningar
790
Senast: Huggorm
·
Samhälle Var så längesedan jag själv köpte en bostad så jag undrar om detta är vanligt för jag har inte hört något om detta förut. En vän till...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 915
Senast: Roheryn
·
Kläder & Bli fin Hej Buke! Jag ska klä upp mig, vilket inte hör till vanligheterna. Jag har ett par svarta kostymbyxor i vidare passform och ett par...
Svar
4
· Visningar
1 099
Senast: xfie
·
Mat Vad säger ni? Både på frukostmackan och till ostbrickan. Just nu är min favorit Kvibille Cheddar :love: Den hade kunnat vara ännu...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
3 913
Senast: Myzan87
·
Samhälle Andra gången det händer nu. Har väntat och väntat på ett paket, letar tillslut fram kollinr och inser att paketet har legat sen i...
Svar
12
· Visningar
3 576
Senast: Sporthorse
·
Fordon Jag ska sälja min bil, nästan 10 år gammal och värd kanske 75 tkr. Ingen vits att gå via bilfirma, så det är antingen Blocket/Market...
2
Svar
26
· Visningar
1 704
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Detta konstanta elände som man ska dras med varenda förbannade månad och som aldrig bidrar med något positivt överhuvudtaget. Överväger...
2
Svar
26
· Visningar
1 826
Samhälle Stämmer det att det inte finns någon öppen toalett på stockholms central förrän kl 09 på lördagar? 😅
Svar
4
· Visningar
714
Senast: mysboll
·
Mat Fram med de bästa långpannerecept inför bakning åt ryttarföreningen.
2
Svar
32
· Visningar
1 911
Senast: Cattis_E
·
Samhälle SVT har skrivit om hur Ryssland redan nu börjar sin påverkanskampanj. Hur tänker ni att vi bäst står emot denna typ av yttre påverkan på...
2
Svar
22
· Visningar
2 147
Senast: Jeffery
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp