Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Vi sitter och planerar semestern. Har nästan hela veckan klar förutom mellan Söderhamn och Tännäs. Vad finns det för guldkorn...
Svar
4
· Visningar
508
Senast: sthu
·
Fritid Kan någon kunnig hjälpa mig att identifiera dessa pressarfötter? Jag söker egentligen en för blixtlås men blir glad för en guide till...
Svar
5
· Visningar
520
Senast: Kakis
·
IT & mobiler Jag har nu sett ovanstående formulering flera gånger på facebook, av olika personer. Tycker det är lite osannolikt att flera personer...
Svar
2
· Visningar
1 148
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Jag brukar vilja ha så få flikar som möjligt. Just nu sitter jag dock med 28 och kan inte stänga någon av dem (utom möjligen den här)...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 433
Senast: Marvin
·
Trädgård & Växter Vi ska göra en klätterställning mitt i trädgården och tänkte sätta en klätterväxt där. Det är alltså inte mot en vägg utan fristående...
Svar
10
· Visningar
772
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Här någon tips på tandkräm som INTE smakar mint. Dottern avskyr mint men måste börja använda vuxen tandkräm.
2
Svar
32
· Visningar
1 611
Senast: Krålus
·
Kropp & Själ Jag blev sjuk i covid i februari 2020 och var jättedålig. Idag är jag fortfarande inte bra, kämpar med onormal förlamande trötthet...
Svar
9
· Visningar
933
Senast: manda
·
Kläder & Bli fin Har sett att manga här har fatt sa bra klädtips sa jag provar jag ocksa :) Jag är en "jeans och t-shirt" person som mest klär mig...
Svar
4
· Visningar
911
Senast: turbofling
·
Svar
248
· Visningar
10 656
Senast: Lingon
·
Kropp & Själ Skulle ni träffa och bo hos en ovaccinerad, mycket somatiskt skör äldre släkting 2 veckor efter symtomdebut i corona, när ni har lite...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 314
Senast: Verdandi
·
Kultur Den lila handduken är redo men tyvärr har mina syrener inte levererat i år. Jag kommer ihåg Sir Terry men även min mamma (Alzheimers)...
Svar
7
· Visningar
588
Senast: em76
·
Relationer Hur gör ni när ni av någon anledning måste ”göra slut” med en person som finns i er närhet? Gör ni på olika sätt om ni kan kapa alla...
2
Svar
27
· Visningar
3 768
Senast: RedQueen
·
Kropp & Själ Nån som köpt loss sina glasögon efter abonnemanget hos synsam? Till mig sa säljaren att jag fick behålla glasögonen när abonnemanget är...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
11 782
Senast: Wille
·
Mat Jag kommer spendera flera veckor på annan ort och önskar förslag på lämplig mat att äta på hotellet. Dvs ingen micro, spis eller andra...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 539
Senast: svea
·
Relationer Har en kompis som är extremt dålig på svara på ex messenger och instagram och det stör mig enormt. Jag tycker det är fint att sitta och...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
9 724
Kropp & Själ Jag tror jag och min partner har en traumatisk bindning. Vi har träffats i flera år men kommer ingenstans vi pratar inte samma språk och...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 847
Senast: Efwa
·
Trädgård & Växter Lite konstig rubrik kanske men... Jag bor precis intill en åker där man odlar lök = används mycket växtskyddsmedel. Jag tycker det känns...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 640
Senast: MissFideli
·
Kläder & Bli fin Hjälp! Jag behöver er buke hjälp.. försöker hitta en klänning till en närstående då hennes nuvarande favorit börjar gå i bitar (säljs...
Svar
8
· Visningar
970
Tjatter Fråga! Ett år i land A är lika lång tid som 2 veckor i land B (olika dimensioner), hur många år i land B är 2200 år i land A? Hur räknar...
Svar
2
· Visningar
490
Senast: SaraXX
·
Tjatter Vi har valt att ha ett ganska långt champagnemingel under vårt stundade bröllop eftersom det enligt oss är ett av de trevligare momenten...
Svar
14
· Visningar
1 571
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp