Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får tänka på hur fint det blir sen när det är klartSå in i bängen trött på fönstermålning, det är inte många kvar nu men jag vill inte Grundmålade även klart trädgårdssoffan, så i morgon blir det mer målning
Försöker förklara för en usa-kompis att många i Sverige inte använder kontanter och att vi skickar pengar till varandra genom en app som heter swish (och att pengarna kommer fram direkt). Det låter nog helt pårökt enligt usa-kompisen
Provskär i kycklingen. Om det kommer klar vätska ur köttet är den klar. Rosa och röda nyanser = fortsätt i ugnen. Kommer det ingen vätska är den överkokt och torrFunderar på om jag kan ta ut min kyckling ur ugnen nu, den har varit där i snart 2,5 timme Men den var djupfryst från början och bitarna låg ganska tätt (Stinas kyckling).
Varför fortsätter jag köpa kyckling?! Är ju nojig deluxe
Köp stektermometer!Funderar på om jag kan ta ut min kyckling ur ugnen nu, den har varit där i snart 2,5 timme Men den var djupfryst från början och bitarna låg ganska tätt (Stinas kyckling).
Men den lagar man väl alltid från djupfryst? Ja, den borde vara - mer än - klar vid det här laget !Funderar på om jag kan ta ut min kyckling ur ugnen nu, den har varit där i snart 2,5 timme Men den var djupfryst från början och bitarna låg ganska tätt (Stinas kyckling).
Stick i de tjockaste delarna och se om saften som siprar ut är klar i färgen. Har du stektemometer sp skall innertemp på hel kyckling vara 75 grader.Funderar på om jag kan ta ut min kyckling ur ugnen nu, den har varit där i snart 2,5 timme Men den var djupfryst från början och bitarna låg ganska tätt (Stinas kyckling).
Haha, det var vätska i botten men eftersom det är marinerat är den ju färgad… dock släppte köttet fint så den verkar vara klar!Provskär i kycklingen. Om det kommer klar vätska ur köttet är den klar. Rosa och röda nyanser = fortsätt i ugnen. Kommer det ingen vätska är den överkokt och torr
Ja men det borde jag verkligen göra!!Köp stektermometer!
Ja, det verkar såMen den lagar man väl alltid från djupfryst? Ja, den borde vara - mer än - klar vid det här laget !
Svårt som sagt med färgen eftersom det är marinerat… men den var nog klar. Lite… för klar…Stick i de tjockaste delarna och se om saften som siprar ut är klar i färgen. Har du stektemometer sp skall innertemp på hel kyckling vara 75 grader.
Hel kyckling seker jag nästan alltid a Diavolo, det går lite fortare och blir godt om man gör ett smör med pressad vitlök, timjan, salvia och citron och stoppar in under skinnet.
Good Luck!
Vi fick avstämning häromdagen. Vi hade köpt räkbomb enbart.Packade kassen noggrant på Ica för första gången idag. Såg ut som om någon spelat Tetris däri och var mycket nöjd med mig själv. Fick såklart avstämning. Det blev ännu bättre packat andra gången.
-lig Til Lykke med dagen og fortsättningen!Idag firar vi 20-årig bröllopsdag. Skumpa ligger på kylning och en marängtårta står redo. Mysko blandning jag vet
Tänk vad det här med år är märkligt. 20 år (eller dryga 33 sedan vi träffades) är både nyss och länge sedan