Har du möjlighet så testa! Jag blandar typ en deciliter äcv till en halv liter vatten och sköljer håret. Jag har ju långt hår så det behövs en del skölj.Har inte testat.
Har dock bara vitvinsvinäger hemma.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du möjlighet så testa! Jag blandar typ en deciliter äcv till en halv liter vatten och sköljer håret. Jag har ju långt hår så det behövs en del skölj.Har inte testat.
Har dock bara vitvinsvinäger hemma.
Jag har ju snagg så går inte åt så mycket.Har du möjlighet så testa! Jag blandar typ en deciliter äcv till en halv liter vatten och sköljer håret. Jag har ju långt hår så det behövs en del skölj.
Jo det svider en del. Men efter ett par gånger hjälper det! Jag var skeptisk i början, men efter typ fem skölj var hårbotten normal. Och håret supermjukt!Jag har ju snagg så går inte åt så mycket.
Svider det inte? Jag har ju sår
Själv är jag på säsong 7 av Buffy. Tanken var att bara se ett par avsnitt men sen var det ingen som stoppade migHar börjat se om ER, femton ljuva säsonger!
Själv är jag på säsong 7 av Buffy. Tanken var att bara se ett par avsnitt men sen var det ingen som stoppade mig
Jag tycker vi kan räkna det som en praktisk övning i grekisk filosofi ”Runt den som stiger ner i samma flod flyter ständigt annat vatten”, sa Herakleitos. Buffy är densamma, men vi som tittar får hela tiden nya perspektivHaha brukar ha samma inställning. Ser nog om Buffy vartannat år och då börjar det alltid med "ska bara se ett avsnitt"