Vad gör vi? Del CLVIII

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Mamma bjöd pÄ golunch.
Det Àr pÄ tok för kallt ute, ge mig vÀrme!
2C3C51D8-5813-4C1B-BEFC-A906CD6FE705.webp
 
La ut lite oanvĂ€nda klĂ€der pĂ„ marketplace igĂ„r, och fick de sĂ„lda redan i förmiddags! SĂ„ skönt! SĂ€llan jag ens försöker sĂ€lja klĂ€der, men tĂ€nkte det kunde vara ett försök nĂ€r de Ă€r oanvĂ€nda och klĂ€nningen t.o.m. hade etiketten kvar. 👍

Varit hos massören och fĂ„tt massage. VĂ€lbehövligt efter veckan pĂ„ hoppbanan ❀
 
SĂ„dĂ€r - jag Ă€r klar för dagen i blĂ„bĂ€rsskogen :) ! Tar nog en vĂ€nda till innan semestern Ă€r slut.... Det Ă€r det förbaskade rensandet som Ă€r VÄRST.... :p

Dagens middag blir en laxpudding med lax (nÀhÀ :D), potatis, sommargrönsaker, hollandaisesÄs och ost. SÄ enkelt med fÄ ingredienser, men sÄ gott :) !
 
Smart-meter snubben har varit hĂ€r, han provade installera men maskinen fick inte kntakt med nĂ€tverket sĂ„ det var fail alltsammans. Jag mĂ„ste boka en ny tid. NĂ„ja. đŸ€·â€â™‚ïž
Han frĂ„gade i alla fall om han fick anvĂ€nda toaletten, och det fick han sĂ„klart. Jag tog det till och med som en komplimang. :D Vi pratade lite om hur besvĂ€rligt det Ă€r att arbeta "pĂ„ vĂ€gen" sas och inte ha tillgĂ„ng till faciliteter, och dĂ„ sa han att i de flesta hus skulle han bara hĂ„lla sig, sĂ„ det mĂ„ste ju vara rĂ€tt okej i mitt Ă€ndĂ„. 😅
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

KatthÀlsa Jag har tvÄ innekatter, steriliserade honkatter, syskon frÄn samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var Ätta veckor...
Svar
11
· Visningar
725
Senast: Svartkatt
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. VÀldigt lÄngt inlÀgg, dÄ jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig sjÀlv ocksÄ ;) Jag Àr i 30-Ärs Älder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 812
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursĂ€kt för en lĂ„Ă„ng text. Jag Ă€r förtvivlad över situationen med min 7 mĂ„nader gamla valp, jag kĂ€nner mig sĂ„ jĂ€vla...
2
Svar
30
· Visningar
3 104
Kropp & SjÀl Jag Àr inne i Ànnu en (egentligen flera) omgÄng i vÄrden och jag kÀnner mig i sÄnt jÀvla underlÀge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 143
Senast: Hazel
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • UppdateringstrĂ„d 30
  • Guldfasanerna

HĂ€strelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka
Upp