Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha! Jag har ju haft samma avatar sedan jag registrerade mig, förutom blommorna som jag hade typ 1-2v. Tyckte att det kändes konstigt och fel så jag bytte tillbaka till godisklubban och nu känner jag mig hemma igen@godisklubba märkte inte när du bytte tillbaka till bilden du har nu, men nu känner jag igen dig igen
Erkänner att jag ibland blandar ihop dig med en annan användare med godis-avatar.Haha! Jag har ju haft samma avatar sedan jag registrerade mig, förutom blommorna som jag hade typ 1-2v. Tyckte att det kändes konstigt och fel så jag bytte tillbaka till godisklubban och nu känner jag mig hemma igen
Meeen, nu blir jag ju sjukt nyfiken på vem du blandar ihop mig med? Kan inte komma på någon annan med godis-avatarErkänner att jag ibland blandar ihop dig med en annan användare med godis-avatar.
@karamelldrottningenMeeen, nu blir jag ju sjukt nyfiken på vem du blandar ihop mig med? Kan inte komma på någon annan med godis-avatar
Visst är du lärare? Börjar ni 7 och eleverna 8? Eller hur är det?Har som vana, när jag är ledig, att lägga mig en stund på fm.
Kommer vara gott seg de första dagarna på jobbet.
Även om vi inte har förtroendetid den första veckan, kommer jag att vara på jobbet vid 06:30 iaf.
Det är skönt att gå runt och pilla lite och dricka kaffe i lugn och ro.
Här börjar Eleverna 8:30 och de flesta lärare/resurser kl 8.Visst är du lärare? Börjar ni 7 och eleverna 8? Eller hur är det?
Nej vi börjar 8 och eleverna 8:20, men jag och kollegan börjar alltid runt 6:40 för att vi planerar dagen och får mycket gjort innan.Visst är du lärare? Börjar ni 7 och eleverna 8? Eller hur är det?