Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Juridik & Ekonomi Tjenare! Har åkt på, som många andra det senaste, en begäran av transaktioner. Har under senaste halvåret ungefär investerat en del i...
Svar
0
· Visningar
646
Fritid En av mina bästa vänner tar examen som lågstadielärare om några veckor och vi behöver hjälp med en passande present! 🙏🏻 Vi är fyra...
Svar
13
· Visningar
712
Senast: Lemeie
·
Skola & Jobb Jag funderar på vad det är som gör att någon har arbetsmoral och någon inte har arbetsmoral. Vad är det som påverkar? Personlighet sedan...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 203
Senast: Lilla
·
Hemmet Vad har ni för soffa? Hit me med inspiration. Jag har fortfarande inte övergett tanken på Söderhamn, men tänkte att det inte kan skada...
Svar
14
· Visningar
1 064
Senast: pepp
·
Fritid Funderar på lite olika aktiviteter man kan hitta på under semestern, speciellt sådana aktiviteter som inte kostar skjortan med tanke på...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 866
Kropp & Själ Jag var ute utan huvudbonad i solen idag. Resultatet: sönderbränd hårbotten. Det svider, kliar, vätskar och gör allmänt ont. Provade...
Svar
9
· Visningar
1 003
Senast: em-pirre
·
Hemmet Någon som har husmorstips? Tips på produkter? Frysa vet jag om att man kan, men det gäller allt från stövlar till gympaskor 🙈. Kanske i...
Svar
2
· Visningar
642
Senast: tuaphua
·
Hemmet Har haft en mus som äter upp mina frösådder men inte blivit färdig att skaffa en musfälla. Nu har den fångat sig själv i min ogräskorg...
Svar
15
· Visningar
1 905
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i hela kroppen i en veckas tid. Jag trodde först det berodde på att jag sov några dagar på soffan i början av förra...
2
Svar
36
· Visningar
5 345
Senast: Fibusen
·
Kläder & Bli fin Jag behöver er hjälp att hitta lite praktiska och snygga sommarkläder. Jag befinner mig just nu i en situation där jag behöver lite nya...
2
Svar
28
· Visningar
3 266
Senast: monster1
·
Skola & Jobb Jag känner att jag behöver byta jobb. Just nu jobbar jag i reception och arbetsmiljön har blivit så pass dålig senaste månaderna att jag...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 695
Senast: Nahar
·
Kultur Nu är det dags! Dagen vi väntat på! FINAL I EUROVISION SONG CONTEST! Sverige kom med, och i finalen väntar följande delatagare...
18 19 20
Svar
382
· Visningar
18 953
Senast: voltis
·
Relationer "Attraktionslagen" är bara 100 % hittepå. "Dina sanningar är energi som vibrerar på olika frekvenser". Trams.
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 152
Senast: Kiwifrukt
·
Kläder & Bli fin Jag verkar reagera på mina uniformsbyxor. Troligen ihop med värmen, jag blir jättesvidig på låren. Har fått kortisonsalva att smörja...
Svar
7
· Visningar
3 048
Senast: MissFideli
·
Skola & Jobb Jag har fått en anställningsintervju på en myndighet och innan intervjun så ska jag göra fyra tester, ett test som mäter numerisk...
2
Svar
38
· Visningar
3 762
Senast: Soapbubble
·
Hemmet Förra tråden blev full, så jag tänkte att jag skapar en ny :)
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
165 073
Senast: Wenniz
·
Hemmet ”Måste” man ha samma färg på handtag till luckor som på blandaren i köket? Tänker att det ger ett rörigt intryck om man inte har det...
Svar
19
· Visningar
1 532
Senast: hastflicka
·
Kultur Jag har 100 år efter alla andra upptäckt fördelen med ljudböcker, och nu är jag fast! Jag har ett rätt enformigt jobb där jag kan lyssna...
Svar
19
· Visningar
672
Senast: Jeps
·
  • Låst
Tjatter Dags att sova, kisse har somnat redan.
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
90 448
Kropp & Själ Skulle behöva reflektera och tänka högt, om någon orkar läsa…. Jag har alltid drömt om en liten stuga mitt ute i ingenstans där...
2
Svar
32
· Visningar
3 250
Senast: Nytant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp