Jag tycker vi lägger till päron som fast smakSom @mysboll skriver är det bara vanilj, choklad och jordgubb som är fasta smaker. Övriga roterar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker vi lägger till päron som fast smakSom @mysboll skriver är det bara vanilj, choklad och jordgubb som är fasta smaker. Övriga roterar.
De har inte ens öppet på frukostmässig tid! Kan hänga ihop.Snor tråden lite.
Har max alltså ingen riktigt frukostmeny ?
All tid är frukostmässig tid juDe har inte ens öppet på frukostmässig tid! Kan hänga ihop.
Förutom att du försöker glida iväg från vad som är rimliga tider för frukost försöker du nu kalla cheeseburgare för frukost. Var ska världen landa?Jag åt förresten frukost från just Mcdonalds idag. Vid 11 och 12 Fortfarande ingen glass tyvärr
Beror på att man har typ 0.00001 sek på sig att rengöra grillarna, ställa om värmeskåpen och städa undan frukosten innan den vanliga menyn ska vara up and running.Förutom att du försöker glida iväg från vad som är rimliga tider för frukost försöker du nu kalla cheeseburgare för frukost. Var ska världen landa?
(Här serverar de frukost fram till 10 och frågar man 10.01 så får man en smäll på fingrarna - eller mer korrekt, information om att de bara serverar frukostprodukter fram till 10.00:00.000.000.000 och därefter är helt oförmögna att ens tänka tanken att förse en sugen kund med en McMuffin istället för burgare)
Jag tänker också att det är mer en organisationsförmåga/fråga/val än aktivt omedgörlig personal. Menade inte att insinuera det. Sorry.Beror på att man har typ 0.00001 sek på sig att rengöra grillarna, ställa om värmeskåpen och städa undan frukosten innan den vanliga menyn ska vara up and running.
Så är det! För min del hade de gärna fått ha frukost dygnet runt!Jag tänker också att det är mer en organisationsförmåga/fråga/val än aktivt omedgörlig personal. Menade inte att insinuera det. Sorry.
Cheeseburgare är absolut frukost! Men skulle nog hellre satsa på några nuggets/pommes från vanliga menynFörutom att du försöker glida iväg från vad som är rimliga tider för frukost försöker du nu kalla cheeseburgare för frukost. Var ska världen landa?
(Här serverar de frukost fram till 10 och frågar man 10.01 så får man en smäll på fingrarna - eller mer korrekt, information om att de bara serverar frukostprodukter fram till 10.00:00.000.000.000 och därefter är helt oförmögna att ens tänka tanken att förse en sugen kund med en McMuffin istället för burgare)
Jag åt frukost på donken vid halv nio. Trippel cheeseburgare och stor pommes så gott. Precis som jag kan äta bacon köttbullar och potatis till frukost eller matlåda till frukost.Cheeseburgare är absolut frukost! Men skulle nog hellre satsa på några nuggets/pommes från vanliga menyn
Men nu hade jag Mcmuffin och toast som jag värmde Så köpte innan 10! Jag önskar dock att de hade allt på menyn 24/7 så jag kunde få äta glass till frukost och toast till middag
Cheeseburgare (en masse!) är ju fan helgad bakisfrulle.Förutom att du försöker glida iväg från vad som är rimliga tider för frukost försöker du nu kalla cheeseburgare för frukost. Var ska världen landa?
Den är fantastisk! Tror att jag testade varianten med kalkon idag men inte märkte jag någon skillnadJag älskar McToast
Fast jag var varken bakis eller full. Men är gott och mättande med mat.Cheeseburgare (en masse!) är ju fan helgad bakisfrulle.
Fatta hur en gick med träkeps och trampade i väntan på på 10 bjällerslag förr i tiden...
Jag var inte så förtjust i den. Men då föråt jag mig på kalkon så jag vill inte ha det när jag hade en kronisk bakteriell inflammation som gjorde att inget smakade nånting. Det enda som gick ner var Subways kalkon sub och kebab chips. Resten var menlöst smakmässigt.Den är fantastisk! Tror att jag testade varianten med kalkon idag men inte märkte jag någon skillnad
Jag kanske borde börja äta på restauranger dåDen här tråden får mig sugen på mat jag aldrig är sugen på. Kollade därför menyn på Max och herregud, priserna inser hur längesen det var jag åt på ett sånt ställe. Kan lägga till 20:- och äta på lokal restaurang. Hur kan Max vara så dyrt jämfört med lokala restauranger?!