Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Det fanns några gamla trådar, den senaste från 2019, men detta är mer en tråd för motsatsen. Donera inte ditt hår, de som behöver det...
2
Svar
30
· Visningar
3 327
Senast: Monimaker
·
Kropp & Själ I ett försök att belasta kroppen mindre med saker vi inte behöver ha i den började jag med aluminiumfri deodorant. Jag hade fått...
2
Svar
35
· Visningar
2 457
Hemmet Jag har 2 fönsterlampor med nån form av textilsladd, som jag skulle vilja byta till takkontakt på. Går det? Eller är den för tjock...
Svar
11
· Visningar
920
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Kommer befinna mig i Paris torsdag-fredag. Prognosen säger +26 och regn :p vi är inte intresserade av att trängas i Louvren eller...
Svar
7
· Visningar
622
Senast: Unafraid
·
Samhälle Tappade mobilen förra veckan och gjorde en polisanmälan. Men senare samma dag så hittade jag den igen, jag försökte ta tillbaka anmälan...
Svar
3
· Visningar
969
Senast: Asko
·
Relationer Jag har aldrig förstått varför man skulle längta efter barnbarn? Min dotter är 21, fyller 22 i år, och jag hoppas (för hennes skull) att...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
10 600
Kropp & Själ Är det någon här som har erfarenhet av operation av knäskålar som hoppar ur led? Blev det bra? Hur lång var rehab-tiden efter...
Svar
0
· Visningar
499
Senast: Fideli
·
Tjatter Har du råkat på nån app som du tänkt: ”Vad ska man med denna till?” Åsikter om vilka appar som är onödiga är ju individuella. En som är...
Svar
14
· Visningar
1 014
Senast: em-pirre
·
Samhälle Har ni röstat på lyssnarnas sommarvärd eller tänkt göra det...
Svar
1
· Visningar
642
Senast: SaraXX
·
IT & mobiler Vilken app använder ni för podcasts? Jag brukar använda acast, men nu ska den stänga ner och jag behöver hitta ett alternativ. Jag har...
2
Svar
24
· Visningar
1 330
Senast: Nahar
·
Kropp & Själ Nån som har tips på övningar, har ondare än nånsin, och kö till både läkare och sjukgymnast. Kunde få tid inom 2 månader. Är ju liksom...
Svar
5
· Visningar
616
Senast: cowgirl81
·
IT & mobiler Jag skulle vilja lägga till vår adress bland platserna man kan välja mellan när man ”checkar in” på Facebook, men jag fattar verkligen...
Svar
2
· Visningar
424
Senast: Bapelsin
·
Trädgård & Växter Vi måste prata om pelargoner. Jag har ett ganska invecklat förhållande till dessa skapelser. De är fina, finns i så många olika sorter...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 500
Senast: Kildegrei
·
Kläder & Bli fin Inser att inför sommaren behöver jag köpa en ny bikini. Min är gammal som gatan. Jag verkligen avskyr strandliv och att gå i bikini öht...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 854
Senast: Niyama
·
IT & mobiler Har en Samsung Galaxy Tab A (2016) som plötsligt idag ger felmeddelandet "Flik har kraschat" då jag ska gå in på Samsung Internet. Har...
Svar
17
· Visningar
638
Senast: tott
·
IT & mobiler Jag har en pocketbook och till den har jag fått en sladd för att föra över filer mellan dator och plattan när jag lånar eller köper...
Svar
4
· Visningar
549
Relationer Efter att jag började häromdagen med dejting appar igen så märket jag att jag fick mer matcher än vad är brukligt för mig. Men nästan...
2
Svar
23
· Visningar
3 378
Hemmet Måste köpa ny torktumlare, funderar på vad man ska ha? Jag har sedan jag köpte ny tvättmaskin sagt att jag vill ha en torktumlare med...
Svar
7
· Visningar
1 299
Senast: Saija
·
Tjatter Det är väl dags för en tråd om vårtecken? Hur långt har våren kommit hos dig? Jag hörde talgoxen sjunga sin vårlåt nyss. Så härligt!
3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 576
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Hej! Jag har lite diffusa symtom som ingen tycks hitta varför. Har haft kontakt med VC, tagit olika prover och varit hos sjukgymnast men...
Svar
7
· Visningar
925
Senast: Coop
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp