Hänga t-shirts på väggen

Bifogade filer

  • FB_IMG_1658430181026.webp
    FB_IMG_1658430181026.webp
    27,6 KB · Visningar: 128
Kan man tänka sig bygga lite själv finns det rätt många idéer man kan ändra på så det passar ens egna behov och stil.
 

Bifogade filer

  • 1658471417249.webp
    1658471417249.webp
    12,2 KB · Visningar: 87
Det skulle ju gå att vika tröjan runt nätet och nåla, ja.
Man kan fästa med klämmor. Finns massa olika varianter. Går garanterat hitta något som funkar :D
Låter omständligt.
Det lutar åt att köpa en vanlig ram på rusta och testa om det går.
 
Behöver lite tips och inspiration.

Min man vill hänga upp sina bandt-shirts på väggen. Det handlar inte om så många, kanske 2-3 stycken (än så länge, de lär bli fler). Han provade att bara hänga dem på en galge och kroka upp på väggen med en tavelkrok. Blev inte nöjd.
Sen tog idéerna slut för både honom och mig. Funderar på om det går att använda en stor tavelram på något sätt..?

Han vill inte göra sönder t-shirtsen. Det är en viktig punkt i det hela. Annars rätt öppet för förslag.
Jag ska hänga upp min signerade Within Temptationtshirt på väggen, tänkte köpa en stor ram och lägga den i. Hoppas att det ska funka som jag har tänkt, eventuellt får även festivalbanden plats i ramen också.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ska börja med att skriva att ingenting är bestämt men vi funderar. För egen del vill jag ha så opartiska tips som möjligt eftersom att...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 669
Senast: Dandylinn
·
Avel Jag skriver inte ofta på Buke men läser desto mer, på sistone har det blivit många trådar på avelsforumet eftersom att jag funderar på...
2
Svar
24
· Visningar
4 288
S
Övr. Katt Hade varit jätteskoj om ni som har rasthagar till era katter ville visa bilder och dela med er hur ni har gjort när ni byggde dem...
Svar
10
· Visningar
4 404
Senast: Skuggabaldur
·
G
Träning hej! jag efterlyser idéer och tips på hur man kan hjälpa hästen att aktivera sig själv när den står inne vid tex dåligt väder eller...
2
Svar
24
· Visningar
7 193
Senast: SockerSara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp