Då hade vi behövt ett skåpHaha, nä det förstår jag. Jag trodde han hade 25 st typ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då hade vi behövt ett skåpHaha, nä det förstår jag. Jag trodde han hade 25 st typ.
Här ifrån när jag hade ramat in matchtröjor i vanliga ramar från Ikea.Jag får bara upp speciella ramar formade som t-shirts
Hur sitter själva tröjan fast?Galler går ju att få tag på till vettigt pris.
Jag antar att dom nålar.Hur sitter själva tröjan fast?
I nätet?Jag antar att dom nålar.
Det skulle ju gå att vika tröjan runt nätet och nåla, ja.I nätet?
Låter omständligt.Det skulle ju gå att vika tröjan runt nätet och nåla, ja.
Man kan fästa med klämmor. Finns massa olika varianter. Går garanterat hitta något som funkar
Ska man göra saker själv blir det gärna detLåter omständligt.
Det lutar åt att köpa en vanlig ram på rusta och testa om det går.
Jag ska hänga upp min signerade Within Temptationtshirt på väggen, tänkte köpa en stor ram och lägga den i. Hoppas att det ska funka som jag har tänkt, eventuellt får även festivalbanden plats i ramen också.Behöver lite tips och inspiration.
Min man vill hänga upp sina bandt-shirts på väggen. Det handlar inte om så många, kanske 2-3 stycken (än så länge, de lär bli fler). Han provade att bara hänga dem på en galge och kroka upp på väggen med en tavelkrok. Blev inte nöjd.
Sen tog idéerna slut för både honom och mig. Funderar på om det går att använda en stor tavelram på något sätt..?
Han vill inte göra sönder t-shirtsen. Det är en viktig punkt i det hela. Annars rätt öppet för förslag.