Gammal tråd jag vet men det är också lite av det jag söker.
Jag är på gång att köpa ett par in ears och har kollat av tipsen som finns här, nu är jag intresserad att höra hur nöjda ni är efter att det gått några månader
.
Jag tycker Jaybird Vista och Jabra Elite verkar vara de som bäst motsvarar det jag söker men när jag läser recensioner online verkar en del ha lite problem med dem, t.ex. Jabra att man måste ha telefonen väldigt nära lurarna för att inte ljudet ska brytas. Jag brukar ha telefonen i ficka på benet eller i bh:n eller liggande vid en station som jag rör mig runt på gymmet och det måste lurarna kunna hantera. Jaybird verkar ta upp mycket ljud typ fotsteg om man springer vilket stör mycket. Är detta något som ni upplevt som haft dessa lurar ett tag?
Mina nuvarande hörlurar från JBL har laddningen slutat funkat på, först var det ena luren som bara laddade ibland men nu är det båda, det är nästan alltid 10% i dem
eller mindre när de legat i laddfodralet i 20 timmar och sen får jag lägga 30 minuter (!) på att försöka trigga igång dem - ibland funkar det inte alls och jag får gå hemifrån utan att kunna lyssna på något.
Det vore därmed intressant att höra hur ni upplever laddning/bluetoothuppkoppling etc över tid.