Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Min bästis och jag ska stanna en natt i Göteborg, tipps någon på aktiviteter man kan göra i kväll från 21-22 tiden som turist? Vi...
Svar
6
· Visningar
1 018
Samhälle Kommer det bli en ekonomisk kollaps eller är det ett överdrivet hot? 9,2 trillioner i lån på den kinesiska bostadslån. enligt...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: Sharpless
·
Fritid Vi ska iväg på en road trip i sommar, har tagit sikte på Värmland och efterlyser spännande platser att besöka. Jag har snöat in på...
2
Svar
31
· Visningar
1 530
Senast: Septicemia
·
Kropp & Själ Någon som vet vad (om?) det finns för behandling om man har kroniskt smärtsyndrom? Vilka läkemedel kan vara aktuella? Min reumatolog...
2
Svar
21
· Visningar
1 473
Senast: em-pirre
·
Fritid Tänkte åka till Öland på semestern i sommar, några tips på vad man inte borde missa att se? Kör bil och tänkte stanna en eller två...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 871
Hemmet Om man skall flytta en kallax hylla som idag är monterad behöver man då montera isär hyllan?
Svar
9
· Visningar
1 341
Senast: sweep
·
Mat Vad sitter Buke inne med för recept på glass? :) Brukar ni använda maskin eller gör ni glass på andra sätt? Förra sommaren gjorde jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 425
Senast: A_NN_A
·
Kropp & Själ Gammal användare, nytt nick. Har fått självmordstankar sen ett tag tillbaka. Allt fysiskt är kollat hos VC men psykolog har kö. Det är...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
6 020
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har äntligen köpt mig en glassmaskin med kompressor och vill gärna ha tips på nyttiga glassrecept utan socker i. Gärna med frukt...
Svar
3
· Visningar
479
Senast: _Taggis_
·
Kropp & Själ Med risk för att bli fullständigt utskrattad…. Jag har länge lekt med tanken att gå till ett medium eller bli spådd. ”Problemet” är att...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 127
Senast: skiesabove
·
Hemmet När jag skulle sätta mig ute så såg jag något märkligt sticka ut från husväggen, när jag tittade närmare så såg jag att det var något...
2
Svar
20
· Visningar
2 984
IT & mobiler H tappade sin mobil i vattnet vid hamnen igår och den är för evigt försvunnen i djupet. Full med bl.a. alla fina semesterfoton och...
Svar
12
· Visningar
953
Senast: Rosett
·
Fritid Hej Buke! De närmsta veckorna ska jag köra mellan norra sthlm och Öland. Skulle vilja göra några stopp på vägen så det blir en roligare...
2
Svar
22
· Visningar
1 738
Senast: Marty
·
Mat Jag ska ha picknick i helgen och tänker ha lite plockmat med mig och behöver lite tips. Har tänkt bröd och hummus.. Men där tar det...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 250
IT & mobiler Jag har under året funderat på att säga upp mitt TV-abonnemang då jag nu nästan bara tittar via appar, utöver SVT som ju lätt också går...
Svar
2
· Visningar
618
Kläder & Bli fin Vad står det i invitationen anående dress codel? I min bok respekterar man brudparets önskemål.
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 020
Senast: Roheryn
·
Mat Det är ju många i matfetts-tråden som gillar Bregott och det gör jag med. Men gav upp att använda det för många år sedan då det är så...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 507
Senast: AraSlei
·
Kropp & Själ Jag har fått besked om att jag inte får ta astra zenekas covidvaccin, inte heller mpr-vaccin eftersom de kan förvärra autoimmuna...
Svar
16
· Visningar
1 206
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Hej Har lite känsliga frågor jag känner jag skulle behöva ventilera lite. Triggervarning på grund utav det handlar om kropp & vikt...
Svar
8
· Visningar
1 312
Senast: TinyWiny
·
Samhälle När vi tjänar pengar på något vis så måste vi dela med oss till andra via våra skatter. Pengarna är på det sättet inte alls våra egna...
15 16 17
Svar
332
· Visningar
13 631
Senast: a1agnlju
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2