Vissa är ju kända bara bland de insatta och jobbar inte på så sätt att de drar in storkovan liksom. Den svenska kvinnan jag nämnde är okänd för de flesta. Hon tar inte överdrivet betalt och är inte intresserad av kändisskap eller pengar.Det fetade - det finns ju många "kändismedium" som verkligen bara lever på att vara välanvända och som så småningom blivit dementerade. Att någon hållit på länge kan ju helt enkelt betyda att en har en trogen kundkrets (ofta människor som känner varandra) och att en känner de människorna/deras behov hyfsat väl.
Jag tror nästan att jag hade valt en hyfsat okänd variant istället om jag bara ville prova på, faktiskt. Funkar det så funkar det ju, och är det bluff så är det bluff. Jag tror det blir mycket "Dr Phil" av det hela när någon gör ett namn för sig.
Just att jag vet så många som hon varit till där hon genom att i boxen se på hästen, som ser fräsch ut, har problem och exakt vad är ju positivt för de som tror alt vill prova. Hen har ju många totalskeptiska kunder som vänt och vridit på allt och inte förstår hur hon kan veta de himla detaljerade sakerna. Vissa börjar tro och andra blir iaf öppna. Hellre det än någon man inte vet ngt om.
Danskan är lite mer intresserad av att jobba med eliten, skriva böcker och göra större clinics.
Den som var till travet som det SKREK lurendrejeri om var väldigt känd för gemene man.