Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag har varit sjukskriven en vecka sen gått tillbaka till arbete. Jobbat 4 dagar. Nu behöver jag sjukskriva mig igen. Behöver jag ett...
Svar
4
· Visningar
667
Senast: Catsu
·
Fritid Jag och min sambo ska åka till USA i september. Vi kommer, efter lite solsemester, att landa i Dallas och har sedan 3 veckor på oss att...
Svar
3
· Visningar
559
Senast: hastflicka
·
Relationer Med inspiration från pepps tråd om att gå på barnkalas för vänners barn, jag har ett dilemma och vet inte om det är jag som resonerar...
2 3
Svar
53
· Visningar
7 319
Senast: Kiwifrukt
·
Fordon Är det nån idé sälja vinterhjul nu? Är stora 19 tums däck och fälg. Dubbar. Vi byter bil i september och får nya hjul då så behöver inte...
Svar
12
· Visningar
1 120
Senast: BernT
·
Samhälle Förvånas högligen att Leos Lekland höjer priserna under Eid, trots att de inte är röda dagar enligt svensk almanacka. Ett klart fall av...
2
Svar
22
· Visningar
2 650
Senast: sjoberga
·
Samhälle Hur har ni klarat er? Ska vi tro på att det har blivit tekniskt fel hos 2 storbanker så tät inpå varandra. Teorierna om vad som hänt...
Svar
17
· Visningar
3 153
Senast: Bluefish
·
Kläder & Bli fin Jag skulle köpa ett par vanliga svarta strumpbyxor idag. Alla jag hittade som inte var ultratunna hade shaping-funktion. Den är så galet...
Svar
17
· Visningar
902
Senast: lingonben
·
Relationer Funderat lite på detta på sistone. Hur mycket engagemang har ni i era vänners barn? Jag är bjuden på en väns barns 2-års kalas i...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
8 922
Senast: Lingon
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste att det brunnit i ett höghus i natt, huset är 7 våningar. Mitt hus är 7 våningar men skulle inte kalla det för höghus, kanske för...
2
Svar
27
· Visningar
5 377
Senast: Rosett
·
Fritid Jag skulle vilja ha en pool som är ca 1,4-1,5 m djup, utan att behöva gräva ner den. Är det någon som vet om det ens finns såpass djupa...
2
Svar
21
· Visningar
2 615
Senast: åke
·
Tjatter Nu har nya säsongen börjat. Någon som vill gissa vilka som döljer sig bakom masken?
3 4 5
Svar
84
· Visningar
9 843
Senast: Lingon
·
Mat Pizzadegen är satt på jäsning. Det är fredag! Jag behöver lite inspiraton. Vad är godaste toppingen på en vegopizza? Behöver inte vara...
2
Svar
36
· Visningar
1 656
Senast: Sel
·
Trädgård & Växter Vi har det här ”lilla” körsbärsträdet i trädgården och det kommer vi tyvärr behöva ta ner inom de närmsta åren. Eftersom jag inte tycker...
Svar
5
· Visningar
1 002
Senast: soom
·
Kropp & Själ Är det någon här som har någon slags teori om varför jag plötsligt börjat få en massa munsår igen, orsakat av herpes simplex typ 1...
2
Svar
22
· Visningar
2 160
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Jag har funderat på om hur medvetna gemene man är om IT och hur man bör skydda sig till vardags. Förhoppningsvis är man mer medveten nu...
Svar
7
· Visningar
651
Senast: Red_Chili
·
Relationer Osäker på om tråden borde ha prefixet "relationer" men det är ju en typ av relation. Jag är rädd(?)för folk... och det blir bara värre...
2
Svar
31
· Visningar
6 322
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter störa oss. Katten la sig på mitt tangentbord och stängde webbläsaren. Jag har min webbläsare inställd på att öppna alla...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
142 365
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Finns det någon här som helt slutat sminka sig, inklusive slutat färga håret och ingen brun utan sol? Även till trots för gråa hårstrån...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
17 753
Senast: Sleepy
·
Samhälle Föreningen ska ha en pubkväll i vår lokal. Men eftersom det är ganska nyligen det blev något annat än en nykterhetsloge är det känsligt...
Svar
14
· Visningar
1 070
Senast: Nytant
·
Samhälle En gång i veckan går jag i kognitiv beteendeterapi, där jag och behandlande psykolog nu arbetat med en så kallad "livskompass" – där...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 210
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp