Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter Det finns funderingar kring att bygga mig ett växthus hos min partner :love: Meeen... Alltså hela tomten sluttar. Bästa stället vore där...
Svar
9
· Visningar
2 913
Senast: nejlica
·
Mat Ska dit en sväng i morgon och behöver hitta ett bra ställe att äta på. Vill hitta ett ställe som har rimliga priser och gärna...
Svar
2
· Visningar
436
Senast: Gotthard
·
Fritid Tänkte att bukefalisterna kan komma med förslag. Jag är ledig på fredagen som ju är klämdag och vill åka iväg och göra något. Min sambo...
2
Svar
34
· Visningar
2 481
Senast: Petronilla
·
Hemmet Min mor ser dåligt. Hon har pratat ett tag om att hon skulle vilja ha någon form av tygtavlor, tavlor som hon kan känna på som kanske...
Svar
13
· Visningar
916
Senast: lizan
·
Hemmet Jag hittar fullt med sånna här hemma. Bland textilier, i lådor utan textilier osv. Vad är det för nått? Jag hittar inga hål i tyger och...
Svar
1
· Visningar
537
Senast: Luff
·
Hemmet Trotjänaren Ektorp från Ikea härhemma börjar bli utsliten. Inte bara klädseln utan hela soffan.Borde köpa ny soffa men kravet är...
Svar
6
· Visningar
1 084
Senast: Kiwifrukt
·
Kläder & Bli fin För flera år sen var jag inne i nån butik i Göteborg som hade fint sortiment av badkläder (säkert underkläder också), men jag har ingen...
Svar
2
· Visningar
479
Senast: Happimess
·
Kropp & Själ Jag måste ha "läs"glasögon som fungerar när jag jobbar vid datorn. Just nu har jag progressiva glasögon för vanliga livet, men de...
Svar
14
· Visningar
1 526
Senast: Otherside
·
IT & mobiler Hjälp. Min telefon (Nokia 3.4) visar ibland en avisering som inte går att ta bort. Vad är det avisering för och varför går den inte att...
Svar
9
· Visningar
878
Senast: Blyger
·
IT & mobiler Återigen sitter jag här med ett massutskick, drygt 100 pers, i mailen. Det rör sig om en inbjudan till ett årsmöte. Som vanligt plingar...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 029
Senast: WBanna
·
Hemmet Vårt hus är snart klart, eller.. bottenvåningen av det. På övervåningen ska det komma upp ett badrum med kakel och klinker och jag får...
2
Svar
25
· Visningar
1 734
Senast: Amha
·
Samhälle Efter snart ett decennie ihop tänkte jag och sambon göra slag i saken och bli man och hustru. Det är mest en juridisk fråga för oss och...
2
Svar
37
· Visningar
2 792
Senast: Reville
·
Hemmet En spinoff på badrumstråden. Jag ska så småningom renovera mitt pyttelilla badrum och behöver tips på hur man kan göra. Badrummet är...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
7 202
Senast: tott
·
Kläder & Bli fin Brukar inte sminka mig särskilt ofta och har alltid varit en tvål och vatten människa när det kommer till borttagning av mascara. Men så...
Svar
17
· Visningar
869
Senast: Saigon
·
Kropp & Själ Vi var på besök hos en tant med innekatt. Katten är skygg, så ingen av oss klappade honom. Innan vi skulle hem hade min minsta blivit...
Svar
13
· Visningar
1 213
Senast: SaraXX
·
Mat Ska snart upp till Stockholm för en jobbgrej och ska bo på hotell Birger Jarl. Är helt lost inom restaurangvärlden i Stockholm så nu...
Svar
10
· Visningar
1 035
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Men det finns ju hur många varianter som helst och jag vet inte var jag ska börja :D Jag har tidigare haft mycket yinyoga och det...
Svar
13
· Visningar
802
Senast: Keb71
·
Kultur Hjälp mig innan jag blir galen! Jag försöker minnas titeln på en låt vi sjöng i skolan. Det var en låt om sommaren och i mitt huvud är...
Svar
4
· Visningar
809
Senast: Cattis_E
·
Fritid Någon mer som tittar på det här väldigt underhållande programmet? 🙂
Svar
0
· Visningar
461
Senast: Sporthorse
·
Kropp & Själ Jag var hos ögonläkaren för ett tag sedan och läste nu min journal och det var en sak som jag inte riktigt förstod. ”Rodnad och...
Svar
10
· Visningar
1 414
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp