Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag läste nyss att Idrottonlines hemsideverktyg läggs ner till årsskiftet. Vad kommer era föreningar att gå över till när det läggs ner...
Svar
3
· Visningar
585
IT & mobiler Har en moto g30 som jag köpte i januari. Den har ibland det sista börjat stänga av sig. Oftast när jag har haft den i väskan eller...
Svar
2
· Visningar
372
Kropp & Själ Skulle idag kolla vilken som var bästa vägen att promenera från mig till mina föräldrar. Slog in adresserna och på gågubben i...
Svar
17
· Visningar
1 025
Senast: Stefffie
·
Kropp & Själ Jag var in på sjukhuset för några veckor sedan på en undersökning och fick en infart i armvecket. När sköterskan satte infarten gjorde...
Svar
3
· Visningar
801
Senast: Keb71
·
Skola & Jobb Har upptäckte att det är fler än jag som försöker lära sig programmera. Så jag tänkte att vi kan ha en tråd för att tipsa varandra om...
Svar
16
· Visningar
1 376
Senast: Cinzia
·
Juridik & Ekonomi Hej, vad går egentligen gränsen för yttrandefriheten och ärekränkning? Fick mig att fundera när en FB-vän skrivit på sin FB ( dock är...
Svar
9
· Visningar
2 645
Senast: Lingon
·
Fordon Jag har dubbdäck på vintern och man ska ju inte använda dessa efter 15 april, men jag drar mig för att byta. Det känns inte säkert än...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 758
Senast: Krålus
·
Kropp & Själ Jag har ungefär sedan nyår flera dagar i veckan känt att "något är på gång", som att jag håller på att bli sjuk men det inte bryter ut...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 575
Senast: manda
·
Hemmet Jag vill ha en riktigt bra blender, till smoothies men också annat mixande. Den jag rekommenderats att köpa, Power plus, (av en väninna...
Svar
14
· Visningar
931
Senast: Otherside
·
Juridik & Ekonomi Jag gick en kurs för 1,5 månad sedan och företaget har fortfarande inte dragit några pengar för det, så min fråga är helt enkelt hur...
Svar
6
· Visningar
1 747
Senast: Sasse
·
Kultur Som titeln säger söker jag böcker/filmer där det händer något oväntat i handlingen, där allt inte bara är förutsägbart. Jag bara älskar...
2
Svar
29
· Visningar
1 952
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ För första gången på mycket länge hade jag sex för en vecka sedan. Kändes helt okej men sen började det ömma längst in så vi avslutade...
2
Svar
27
· Visningar
2 991
Senast: super
·
IT & mobiler Är det någon här som spelar FEI Equestriad World Tour? För den som inte vet så är det ett mobilspel där man tävlar fälttävlan. Om jag...
Svar
8
· Visningar
3 683
Senast: cambodia
·
Kropp & Själ Såg en bild på en PAM-ambulans utanför en mord/självmordsplats idag. Brukar den åka på sånt, eller är det bara vid speciella tillfällen...
Svar
9
· Visningar
1 451
Senast: MissFideli
·
Relationer Får se om jag lyckas göra min undran förstådd, det har inte varit superlätt bland de som känner mig irl och brukar väl inte bli lättare...
2
Svar
28
· Visningar
4 171
Senast: em-pirre
·
Hemmet Ni som testat olika handla hemma affärer, vilken gillar ni bäst och varför? Vi har tillgång till Willys, Ica, City Gross och Coop i...
2
Svar
27
· Visningar
2 169
Juridik & Ekonomi Om man vill göra allt rätt och riktigt, vilka regler gäller då om man vill ha lite "bakgrundsmusik" på ett evenemang, t.ex en mindre...
Svar
12
· Visningar
1 279
Senast: Sharpless
·
Skola & Jobb För några år sen, var jag och några fler bussförare på en fotografering för nuvarande arbetsgivare. Bilderna skulle användas i kampanjer...
Svar
18
· Visningar
2 322
Senast: MissFideli
·
Kultur Nu ska det inte längre vara tillåtet att ta med godis till bio, utan allt ska köpas på plats. Vad tycker ni om det? Jag förstår ju...
11 12 13
Svar
257
· Visningar
14 597
Senast: Lobelia
·
Kläder & Bli fin Haha, svårt att välja prefix, men glasögon fick väl gå under kläder och bli fin då. :) Jo, mitt ena glas i glasögonen ramlade ut under...
Svar
13
· Visningar
1 452

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp