Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter Har märkt att alla våra tröjor blir helt sneda efter att de tvättats. Det måste ju bero på tvättmaskinen, även om jag inte förstår hur...
2
Svar
24
· Visningar
2 549
Senast: Kjerulfia
·
Trädgård & Växter Jag köpte hem en Lycklig Lotta igår så upptäckte att den hade spinn (vanlig), och då det var länge sen jag hade någon ohyra så googlade...
Svar
6
· Visningar
7 966
Senast: TisseTass
·
Fordon Snabb hjälp Buke, Please! Kom hem precis och upptäckte att bilen till vänster om min parkering ställt sig så förbannat jävla illa att...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 211
Senast: Stefffie
·
Kropp & Själ Jag hade ingen mens på ca 8-9 år och dessförinnan hade jag vad jag kan komma ihåg ingen PMS eller nåt. Så jag har ju aldrig varit med om...
2
Svar
23
· Visningar
1 824
Senast: cambodia
·
Mat Blev lite hastigt och lustigt med en aubergine idag. VAD gör jag med den? Något favoritrecept? Jag har något avlägset, svagt minne av...
Svar
13
· Visningar
750
Senast: Soapbubble
·
Kultur Design har vi ju runt oss överallt, de flesta fungerar som de ska och hjälper eller sätter pricken över i:et i vår vardag. Men ... vad...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 536
Senast: Fibusen
·
Kläder & Bli fin Glömde fråga på verkstaden då jag fick efterkontroll och har alltså en månad på mig. Den ska fixas nästa vecka. Men får man köra med den...
Svar
12
· Visningar
653
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag lyssnar på en bok om förundran och där pratas det mycket om förundran och hur positivt det är. En annan aspekt som är väldigt...
Svar
11
· Visningar
695
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Jag kommer ofta ihåg vad jag har drömt, både detaljer om vad som händer, tankar och känslor jag har under tiden jag drömmer. Men, de...
Svar
1
· Visningar
575
Senast: Voeux
·
Kropp & Själ Vad tycker ni jag borde göra för att råda bot på detta??? jag har kämpat i flera år med detta de går inte bort
2
Svar
27
· Visningar
1 821
Senast: em-pirre
·
Kultur Ser en scen framför mig där en kvinna som skrivit i sin dagbok plötsligt kastar den i en sjö. Vad är detta för film? Eventuellt är det...
Svar
2
· Visningar
568
Hemmet Ja, min trogna inbyggda diskmaskin har hoppat loss. Det är "fästena" upptill (antivältgrejer) som verkar ha gått av men orsaken kan vara...
Svar
4
· Visningar
474
Senast: NilHe
·
Fritid Eftersom bukeoraklet var så himla bra på att hitta böcker till min mormor (som tackar och hälsar, fast hon inte fattar vad ett forum är...
Svar
12
· Visningar
616
Senast: Glimra
·
Skola & Jobb Chefen skickar ut mail till alla o samlar in pengar till presenter när folk slutar. Men nu ska hen samla in pengar för en kollega har...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
6 756
Senast: IzeUnicorn
·
Fritid Kanske är fånigt men där jag gymmar har det på sistone hängt en människa i trappan som ser ut att vara hemlös/missbrukare. Tror att hen...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 074
Senast: startpompe
·
Fordon Min gamla trotjänare har fått vika hädan pga många fel i motorn och enorma mängder rost. Nu har jag en nyare bil och vill inte att den...
Svar
17
· Visningar
1 277
Senast: SiZo
·
Juridik & Ekonomi Jag har två biljetter köpta på ticketmaster som jag måste sälja men hur f** gör man? Det står att de har något som heter ticket transfer...
Svar
7
· Visningar
1 158
Senast: zarmino
·
Skola & Jobb Kom inte på någon bättre rubrik :D Grejen är den att jag är sjukskriven eftersom jag visar utmattningssymptom. Jag har sjukskrivit mig...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 697
Senast: farin
·
F
Juridik & Ekonomi Vi har fått ett "hotbrev" från vår bank som vill att vi inkommer med både underlag och deklaration för att vi varje månad tar ut en viss...
52 53 54
Svar
1 062
· Visningar
53 677
Senast: dobbis
·
Kropp & Själ Jag har aldrig varit så mycket för sötsaker men sen jag blev gravid så finns det inget stopp. Jag tänkte att det skulle gå över när hon...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 452
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Wobbi stövlar
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp