Silver Girl
Trådstartare
Googlat lite till och Pocketbook verkar ha en variant med webbläsare där man kan ladda ner direkt. Hittar dock fortfarande inget om det går att läsa tidningar på den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har aldrig köpt en e-bok, men på biblioteket får man en länk och kan välja om man vill ladda ner eller läsa strömmande från hemsidan. Jag brukar som sagt ladda ner utan problem till min surfplatta. Man får ha lite tålamod när man klickar sig fram i webbläsaren bara.Inser nu att jag inte alls vet hur det fungerar om man köper en e-bok. Får man en länk på mailen eller laddas boken ner på den dator/telefon/surfplatta man för tillfället använder? Samma fråga för låneböcker på bibliotek.
Och finns webbläsare på alla läsplattor? I så fall borde det ju gå att öppna och läsa e-tidningar via mailen eller deras hemsidor. Någon som testat det?
Jag ska inte säga att det inte finns, men jag tycker att böcker med foton i är lite tröglästa/trögbläddrade på läsplatta, så jag har svårt att föreställa mig att det skulle gå (bra) att läsa tidningar i en.Googlat lite till och Pocketbook verkar ha en variant med webbläsare där man kan ladda ner direkt. Hittar dock fortfarande inget om det går att läsa tidningar på den.