Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler När jag inkluderar en mottagare i Cc-fältet i ett mail brukar jag på engelska säga "I have cc:ed him on this email" för att informera...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 613
Kropp & Själ Jag har beslutat mig för att genomgå fetmakirurgi, en gastric sleeve sa läkaren att det blir. Tänker nu att jag inte är ensam på buke...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
26 296
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag måste starta en klimakterietråd! Ni som vet att ni är i klimakteriet eller ni som passerat, har ni fått någon hjälp via vården...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
14 839
Senast: Catsu
·
Juridik & Ekonomi Min hyresvärd förvarnade mig om att hyran skulle höjas pga elpriserna. El ingår i min hyra. Det gjorde hen i januari. Fortfarande har...
Svar
19
· Visningar
1 586
Senast: Spike
·
Hemmet Är det någon här som gillar att duka fint (och visa bilder på det!)? Jag tycker att det är trevligt med fint dukade bord både till...
Svar
6
· Visningar
623
Senast: majola
·
Kropp & Själ Undrar genuint om min pappa är 190 cm lång och min mamma 165 cm lång (ish) möjligtvis kortare. Jag är 168 cm nu, undrar därav hur lång...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 095
Senast: Milosari
·
Hemmet Vi funderar på att bygga ut vårat hus, skulle behöva hjälp av en arkitekt som ritar åt oss. Men jag vet inte riktigt vad jag ska googla...
Svar
5
· Visningar
656
Senast: Motacilla
·
Tjatter Vilka skämt har ni sett? Polisen i Växjö-Alvesta tränar katt för eftersök på narkotika enligt deras facebooksida.
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 582
Senast: Rosett
·
Tjatter Nu när världen börjar återgå till det någorlunda normala, och jag kommer att få jobba hemifrån några dagar/vecka så kan jag troligen...
Svar
4
· Visningar
585
Senast: Kaching
·
Trädgård & Växter Jag har en kaktus som verkar må riktigt bra hos mig. På krukan står A. Pilosocereus vilket jag efter lite googling gissar betyder att...
Svar
0
· Visningar
357
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag har senaste tiden varit så otroligt illamående hela tiden, jag mår illa nästan hela dagarna men när jag äter är det hemskt. Det...
2
Svar
32
· Visningar
5 483
Senast: Lillefrun
·
Skola & Jobb Brukar se detta program och har länge undrat vad det är för svart band deltagarna har runt halsen? Nån som vet? Syns på bilden här.
Svar
6
· Visningar
1 261
Senast: Modest
·
Tjatter Oj man tror att vissa är en fixstjärna i världen men man har som vanligt fel.
Svar
5
· Visningar
702
Senast: Ramona
·
Fordon Att man inte kör bil efter att man druckit får vi väl hoppas att alla vet. Men, hur lång tid är er gräns för när ni tycker det känns ok...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
10 894
Senast: Ramona
·
Samhälle Jag känner att jag vill göra något som privatperson, men vad kan man göra? Jag skulle jättegärna ta emot en flyktingfamilj om...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
9 546
Senast: Rosett
·
Kultur Ikväll spås ( det pågår redan ) det bli halvt kaos i processen som skapar norrsken. Chans över i princip hela landet att uppleva.
Svar
13
· Visningar
1 837
Senast: Halcyon
·
Kropp & Själ Jag råkade gå och träna ett styrkepass på gymmet efter att ha fått stesolid inför en mr. Så nu är jag världens bov som tränar med droger...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 926
Senast: tuaphua
·
Tjatter För mig fanns det EN riktigt positiv sak med restriktionerna under pandemin - det var att man förväntades hålla ett avstånd på iaf 1-2...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 549
Senast: Kiwifrukt
·
Kropp & Själ Stopp och belägg. Självmord är inte fegt, det är ett hemskt oönskat utfall av svår sjukdom. Inlagt av moderatorn:
4 5 6
Svar
115
· Visningar
9 160
Senast: Grazing
·
  • Omröstning Omröstning
Mat Själv är jag inte något fan av mixade släta soppor jag vill ha något med textur i. Men om någon soppa ändå ska mixas så är det väl...
2
Svar
33
· Visningar
4 892

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp